Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Domyślnie

Chciałem wam przedstawić kilka zdjęć z opuszczonej fabryki którą odkrylem wraz z moim przyjacielem Raszką.
    Było to w Leeds, a głównym tematem zdjęć bedzie Raszka malująca graffiti .
    Zdjęcia były robione Nikonem d40 . Wszystkie są retuszowane photoshopem. A ja w dziedzinie fotografii jestem jak narazie amatorem. Aha apropos Witajcie ! : ) to mój pierwszy post więc wypada się przywitać ; P .

Wiem, że mogłem przesadzić z 'groszkiem' ale chciałem chyba aby tak to właśnie wyglądało. Co do przepaleń 'no cóż' ; ) piszcie co o nich sądzicie. chwalcie , gnojcie, rady dawajcie .

Niestety nie mozna dwukrotnie edytowac postów ( albo czegos nie widze x) ) więc postanowiłem umieścić zdjęcia na innym serwerze 'flickr' i po raz kolejny sprobuje je wam przedstawić .
    Teraz widać ? : >
    Co do raszki to naprawde dobry z niego graficiarz . Jednak na zdjęciach widoczny będzie jedynie tag i zarys graffiti .

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]

[9]

[10]

[11]

[12]

Domyślnie

No dobra, to wiemy już (nawet dwa razy), ze niezły graficiarz Raszka pomalował ściane w zrujnowanej fabryce.
    Przy czym na zdjeciach słabo widac kolege raszke i w ogóle nie widać grafiti.

Zatem pytanie podstawowe - to wlasciwie po cholere chcesz tu tę twórczośc radosna pokazywać ?
    I'm not always right, but I'm never wrong...

Domyślnie

Po cholere to ty tak bardzo chcesz zobaczyć Raszke hm ?
    Proszę o ocene zdjęć nie o ocene graffiti raszki czy też jego wyglądu, yyyyyy ? : )

Domyślnie

Trudno ocenić w co Twoje zdjęcia miały trafić.
    Ogólnie to strasznie nierówno w wykonaniu, ciemno i krzywo. Ostrość też leży.
    Ni to reportaż, ni przekaz fotograficzny o powstawaniu graffiti.
    Domyślam się, że nie chciałeś eksponować postaci autora, ale jego pracy też tutaj nie ma.
    Dla mnie nie ta bajka.
    Tutaj jest... podpis

Domyślnie