Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Domyślnie problem z wgraniem profili i formatem karty?

Witam jak zapewnie widzicie jestem tu dosc nowy i dosc zielony.

Otoż od ok 2 miesiecy mam D300 i chciałem wgrać profile D2X (.NOP), zgodnie z tym co tu wyczytałem sciagnałem pliki z zapodanej ty na forum strony, rozpakowalem to na kompie, po czym otrzymałem folder Nikon z 3 plikami w srodku, skopiowałem je na karte (Lexar Professional UDMA 8GB), po czym wszedłem w menu fotografowania--dopasuj przetwarzanie obrazu i ccac dodac profile dostaje komunikat ze zadne pliki nie istnieja na karcie.
    Po podlaczeniu aparaty pod kompa widze ze folder nikon z plikami .NOP jest na karcie.

rodzi sie pytanie dlaczego ta "cholera" ich nie widzi?
    W menu nie grzebałem za mocno, tylko podstawowe ustawienia (godzina,data, jezyk, i parametry focenia, nic wiecej narazie), wiec raczej poprzestawiac nie mialem czego.
    doradzono mi zebym sprobowal z inna karta, choc sam nie wiem. ( jak dorwe gdzies druga karte to sprobuje).

Karte sformatowałem choc z poziomu menu, bo niestety przyciski nie daj zamierzonego efektu . ( probowalem na rozne sposoby je wciskac, czyli dwa naraz na 2 sek, puscilem i zaraz ponownie, tak wyczytalem tu na forum. Zekomo ma to sluzyc przypadkowemu sformatowaniu karty; probowalem tez tak jak jest zapisane w instrukcji, tez nic.)

Wczesniej focilem D50, wiec opcji tu jest znacznie wiecej i byc moze to moja niewiedza, albo cos z nim nie tak.

Nadmienie rozniwez ze nie jest to prezent pod choinke ani nic takiego.

Spotkał sie ktos z was z podobnymi problemami z 300ką??? kurcze sam juz nie wiem czy to moja nie wiedza, czy moze puszka jest wadliwa.

Za wszelka pomoc bede wdzieczny
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez diabel200 ; 08-01-2009 o 23:29

Domyślnie

Nie kopiuj plików na kartę tylko cały folder Nikon.
    --
    pk

Domyślnie