Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Ostrów Tumski

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Ostrów Tumski

Witam!Przedstawiam zdjęcie z dzisiejszego spacerku.kolor i b&w.krytyka wskazana.dzięki i pozdrawiam
    1.
    2.

Domyślnie

Ja niestety nie powiem chyba za wiele dobrego - b/w wygląda jakbyś tylko dokonał desaturacji bez żadnej korekty - jakoś tak płasko. Sam kadr też chyba nie do końca przemyślany - wieże na granicy cięcia czyli za mało góry, z lewej strony zostawiłeś sporo wolnej przestrzeni, a z prawej uciąłeś w takim dość nieszczęśliwym miejscu, dodatkowo należałoby to nieco wyprostować. Ostrów Tumski to generalnie piękne miejsce, a tutaj niestety tego piękna nie pokazałeś i dlatego jestem na nie.

Domyślnie

nie jestem profesjonalistą ale zdjecie pierwsze bardzo mi sie podoba
    Nikon D80/D90/D610 + N24-70 + N80-200 + SB-900
    Kilka moich fotek

Domyślnie

za kol elix - to tak wyświechtana wrocławska miejscówa, ze znajdziesz w necie tysiace zdjeć z ostrowa. Popatrz jak inni robili i działaj... Poza tym wieże lecą w lewo..

Domyślnie

Jak to miejsce cudownie wygląda wieczorem. Odbicie w wodzie......

Domyślnie

Wiem, że jest to oklepane miejsce, ale zawsze jak tam jestem to ciężko się oprzeć i nie wyciągnąć aparatu - dzięki za uwagi i pozdrawiam

Domyślnie

To, że miejsce "oklepane" nie znaczy, że nie należy go fotografować - jedyna różnica w stosunku do miejsc "nieoklepanych" jest taka, że tematy te są bardziej wymagające bo po prostu trudniej pokazać to w inny i świeży sposób. Ty masz tam na szczęście blisko, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby przy następnym spacerze znów wyciągnąć aparat i trochę pokombinować

Domyślnie

"To, że miejsce "oklepane" nie znaczy, że nie należy go fotografować - jedyna różnica w stosunku do miejsc "nieoklepanych" jest taka, że tematy te są bardziej wymagające..."

w pełni się z Tobą zgadzam!!! i będę próbował

Domyślnie