Close

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 87

Domyślnie Nikon d40 czy d40x?

Hej!

Jestem amatorem amatorów, pstrykać zaczęłam stosunkowo niedawno bo od lutego 2007 roku, kiedy dostałam canona A700. Teraz zbliżają się święta na które rodzice w prezencie postanowili zmienić mi sprzęt na lustrzankę, widząc moje zaangażowanie w pstrykaniu. Znajomej w podobnym czasie kupili nikona d40 i powstała między nami kłótnia, dlatego że dziewczyna bardzo przewrażliwiona jest na punkcie swojego sprzętu i kieruje się myśleniem ,,co moje zawsze najlepsze'' a ja nagięłam nieco jego boskość. Model który sama sobie wybrałam (typowo amatorski i w miarę tani aby nie nadwyrężać kieszeni rodziców to wersja d40x, czyli ponoć ulepszona wersja jej lustrzanki. Nasza kłótnia polegała na wymianie argumentów który model jest lepszy (każda broniła swojego) jednak zwątpiłam w możliwości d40x i pragnę o radę ludzi którzy na prawdę znają się na aparatach i z czystym sercem odpowiedzą mi na pytanie, który aparat jest lepszy - Nikon d40 czy Nikon d40x?
    Ostatnio edytowane przez joshlyn ; 05-12-2008 o 15:30

Domyślnie

Tutaj znajdziesz cala mase informacji o roznicach miedzy tymi aparatami:

http://nikon.org.pl/search.php
    Elektryczna klamka od Tippmana zasilona powietrzem o wysokim ciśnieniu, służąca do robienia siniaków w okolicach głowy. A do tego jakiśtam Nikon do dokumentowania dzieła zniszczenia.

Domyślnie

Eee, tak.. czekałam bardziej na krótkie i rzeczowe odpowiedzi z argumentem. Będę wdzięczna jeżeli ktoś takiej udzieli.
    Ostatnio edytowane przez joshlyn ; 05-12-2008 o 16:06

Domyślnie

d40x ma lepszą i nowszą matryce 10,1M
    d40 ma starą 6,1

Domyślnie

Małe róznice a dostępność D40x.-?
    Do tego cena podobna do D60.
    D5100//// 18-105VR

nikon DeMilion ancior.ownlog.com

Domyślnie