Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: d50 czy d60

Sannjas
    Gość

Question d50 czy d60

Witam wszystkich użytkowników forum. Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość i w razie czego lekkie baty

Mam potrzebę zakupu porządnego aparatu fotograficznego. Wkurzają mnie all-in-one kompakty, których nie można przystosować do własnych potrzeb przy robieniu zdjęcia.
    Podjąłem decyzję o zakupie lustrzanki.

Mam na to przeznaczone ok. 1000-1500 zł w pierwszym rzucie. Nie jestem profesjonalistą - raczej początkującym amatorem fotografii.
    Chciałbym robić tym aparatem zdjęcia na różnego rodzaju wypadach i imprezach rodzinnych. Sprzedaje różne rzeczy przez internet więc i zdjęcia produktów sprzedawanych przeze mnie znalazły by się w zakresie sprzętu.

Chciałbym NIKONA ze względu na to, że znajomi mają te sprzęty i dostęp do podzespołów jest w miarę prosty.

Zastanawiam się nad kilkoma rozwiązaniami:
    1. nowy D60 + kitowy obiektyw 18-55
    2. nowy D60 + kitowy obiektyw 18-55 VR
    3. używany D50 + 18-55 oraz 70-300 - przebieg ok 15 tyś zdjęć - tu
    4. używany D50 +18-55 przebieg 18 tyś zdjęć - tu

No i oczywiście do tego lampa SD-600 ale to już w drugim rzucie po nowym roku.

Co polecacie?

Chciałbym sobie tym zakupem sprawić prezent na gwiazdkę.

Proszę o pomoc przy wyborze.

Domyślnie

d50tka to chyba najbardziej udany model nikona do pojawienia sie d300 :P
    JA swojego sprzedalem z prrzebiegiem 35 tysięcy , kolezanka sie narazie nie skarzy.
    Tam by ktos mogl cene troszke obnizyc z tym prawie 1300 na allegro ale z drugiej strony ja swoj rozdalem za 1000 co mnie uszczęsliwiło.

faktem jest tez ze to juz stara (ale jara) konstrukcja i sa plusy i minusy tego.
    d60 ma to d50 nie ma tego i takie pierdoły. Jezeli nie bedziesz robil wydrukow powyzej 30x20 albo nie szalał z większymi to d50 jest najlepszym wyborem moim zdaniem.