Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Domyślnie antyvirus - problem

Chyba mi zniknął dział komputery albo ślepy jestem.

Przechodząc do sedna:
    Mam na kompie antyvira AVG 8. Chciałem go usunąć bo Plus GSM dał mi za 8 zł licencję na dwa lata na Kasperskiego. AVG odinstalowałem za pomocą panelu użytkowania, ze wszystkimi opcjami, potem restart. Instaluję Kasperskiego i pojawia się komunikat, że mam na kompie AVG i muszę go usunąć, instalacja się przerywa. Czym pozbyć się pozostałości po AVG? Proszę o porady, podanie programu (darmowego) do wyczyszczenia z krótkim i jasnym opisem czynności - nie jestem informatykiem.
    Z góry dziękuję.
    "Na początku poznaj wszystkie zasady, żeby o nich zapomnieć"
    John Coltrane

Domyślnie

Jaki system operacyjny(XP, Vista) ?
    Pozdr.
    Nikon System

Domyślnie

Spróbuj tego. W narzędziach jest opcja czyszczenia rejestru. Tam daj wykonaj wszystkie wyżej wymienione. Program wyszuka niepotrzebne klucze, które możesz usunąć (zaznaczając klucz i dając usuń zaznaczone). Jeszcze nie zdarzyło mi się by program wywalił coś potrzebnego a śmieci skutecznie wyrzuca z naszego komputera. Najpierw, zanim wyszukasz te błędne klucze możesz sprawdzić w zakładce programy czy tam nie ma informacji o AVG. Jeśli jest to usuń i wtedy spróbuj zainstalować Kasperskiego.
    Pozdrawiam.
    Darek Bagiński.
    Blog

Domyślnie

XP
    Sprawdzam program, dzięki
    John Coltrane

Domyślnie

jest jeszcze jedna opcja jak nie pomoze ten programik co ci podal Dorian tylko tu pojawiaja sie schody reczne grzebanie w rejestrze jednak sprawa dosc skomplikowana i potrzeba troche zaawansowanej wiedzy. jezeli nie jestes dobry w tym to raczej odradzam. moje poczatki tez byly trudne tak sie bawilem ze sie konczylo na formacie:P jest jeszcze jeden dobry programik jednak platny norton system works ale dobrze szukajac mozna znalesc triala 30 dniowego lub jakas stara wersje za free

Domyślnie