Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    zielona góra

Domyślnie nikon p5000 warto?

witam serdecznie.mam mały dylemat czy zakupić to cudo(nówka za 600 zeta), jestem początkującym amatorem i do tej pory używałem sony s600 ale chciałbym spróbować czegoś więcej.Zastanawiałem się nad FZ8 lub sony H50 ale trafił mi się ten nikonik.Warto?

Domyślnie

Poczytaj wątek o P6000,który jest znacznie lepszy od P5000..niestety nadal przegrywa z Canonem , więc możę lepiej Canona G9?
    O P6000 masz też w tym wątku
    Z drugiej strony..za 600 zł nowy to może nawet warto, nie jest to cena zaporowa.

Oszczędny w słowach
    Miasto
    zielona góra

Domyślnie

G9 kosztuje 1200 wiec 2 x tyle (nie stac mnie)
    o p6000 sporo poczytałem bo w sieci jest troche artykułów, dosyc sprzecznych ocen nawiasem mówiąc

Domyślnie

Jestem fanem Nikona, ale akurat kompaktów to on nie robi zbyt udanych..

Nie wiem z czym masz porównanie - to na pewno nie jest zły aparat a cena 600 zł symboliczna jeśli nowy, ale pewnie ona z czegoś wynika..G9 też nie jest najnowszym modelem (jest już G10) a kosztuje 2x tyle, nie zastanawia Cię to? Chociaż fakt, P5000 jest z czasów zdaje się G7...A nie ma gdzieś dostępnego w tej cenie G7?

Najlepiej jakbyś sam przetestował czy jakość zdjęć oraz obsługa Cię zadowola..

O P5000 możesz też przeczytać tutaj:

http://www.dpreview.com/reviews/NikonP5000/

Są też tam przykładowe zdjęcia testowe, zawsze też zdjęcia zrobione przez użytkowników możesz znależć na Pixel-Peeper

http://pl.pixel-peeper.com/digicams/?camera=542

Warto pamiętać że minęło sporo czasu od premiery, a jest niezły postęp w tej dziedzinie..inna sprawa to pierwszy model Nikona tego typu więc ma sporo wad...nawet w najnowszym P6000 wkradły się niedociągnięcia.