Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47
    ZadymaZadymny
    Gość

Domyślnie problem z jakością... D90

witam, generalnie jestem jeszcze laikiem a więc wyrozumiałości proszę...

kupiłem dopiero co d90 i chciałem sobie nagrać filmik, otóż nagrał się w najlepszej jakości i wygląda.....!
    znaczy nie wygląda w ogóle, filmik przerywa ( 3 -4 klatki na s ) jakość fatalna... mam coś źle ustawione?

będzie ktoś tak uprzejmy i napisze co robie nie tak? gdzie co mam poprzestawiać o ile w ogóle można cos poprzestawiać bo za duzo opcji to tutaj nie widzę..

dziękuje pieknie i pozdrawiam

Domyślnie

Kup sobie kamerę, a D90 rób zdjęcia!
    A filmiki rób w dobrym świetle, będą lepsze.

Domyślnie

moze przestaw tryb seryjny zdjeciowy na movie recording...?
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.

Domyślnie

Boże, do czego to doszło...
    D300 \ D70s \ Zenit 11 \ MB-D10 \ N17-55 f2,8 \ N50 f1.8 \ Takumar 50 f1.4 \ SB-800 \

ZadymaZadymny
    Gość

Domyślnie

batonMR nie kupiłem d90 po to zeby filmować... poza tym pytałem o coś innego...

hallucinogen a gdzie takowy znajde? dzieki

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Sowulus12 Zobacz posta
    Boże, do czego to doszło...
    a dlaczegoż by nie

Cytat Zamieszczone przez ZadymaZadymny Zobacz posta
    witam, generalnie jestem jeszcze laikiem a więc wyrozumiałości proszę...

kupiłem dopiero co d90 i chciałem sobie nagrać filmik, otóż nagrał się w najlepszej jakości i wygląda.....!
    znaczy nie wygląda w ogóle, filmik przerywa ( 3 -4 klatki na s ) jakość fatalna... mam coś źle ustawione?

będzie ktoś tak uprzejmy i napisze co robie nie tak? gdzie co mam poprzestawiać o ile w ogóle można cos poprzestawiać bo za duzo opcji to tutaj nie widzę..

dziękuje pieknie i pozdrawiam
    Też mam taki problem z odtwarzaniem w systemowym wmp, w video edytorze film śmiga bez problemu i po obróbce i przekonwertowaniu też.Całkiem dobrze chodzi w quick time playerze