Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: E-510

Domyślnie E-510

Witam!
    Wczoraj miałem okazję się pobawić Olympusem E-510, jestem zielony w tej dziedzinie, ale zastanawia mnie jedno. Wyłączyłem lampy błyskowe i chciałem zrobić zdjęcie w pokoju gdzie były cztery halogeny włączone. Ustawiłem iso na auto i wyszła fotka czarna, dopiero przy iso 1600 były widoczne ciemne kontury. Jak zrobić fotkę w ciemnym pomieszczeniu bez lampy czy jest to możliwe? Być może była to wina obiektywu, bo obiektyw w tym olympusie był 40-150
    dzięki,
    tylko proszę nie piszcie żebym szedł z tym na inne forum.

Domyślnie

a jakie były ustawione czas i przesłona? wstaw to ciemne zdjęcie (z exifem) na forum

PS nikt nie będzie Cię wysyłał na inne forum
    szkoda, że to już nie to samo forum...

Oszczędny w słowach Awatar ftd
    Miasto
    Jeżów Sudecki

Domyślnie

nie sygnalizował niedoświetlenia ?

Domyślnie

niestety aparatu juznie mam więc zdjęcia nie wstawię na ekranie widziełem tylko coś takiego 1/250 i F 5.0 chyba.

Domyślnie

Może miałeś nałożony dekielek :P. A tak poważnie, to przy 1/250 w pomieszczeniu i słabym świetle, to marne szanse na zdjęcie.

Domyślnie

nieeee dekielek był zdjęty ale wiem, że był jakis filter

a czy jest możliwość wykonania zdjęcia w pomieszczeniu z słabym oświetleniem bez poruszenia, nie używając statywu?
    Ostatnio edytowane przez nismo ; 24-09-2008 o 12:19

Domyślnie

Pewno polar albo szarak albo jakiś ciemny inny filtr. Jeśli któryś z nich, to nici ze zdjęcia.

Cytat Zamieszczone przez nismo Zobacz posta
    a czy jest możliwość wykonania zdjęcia w pomieszczeniu z słabym oświetleniem bez poruszenia, nie używając statywu?
    Jak najbardziej.
    1. Lampa + jasny obiektyw.
    2. Jasny obiektyw + wyższe ISO
    3. Lampa + jasny obiektyw + wyższe ISO

Wszystko zależy od oświetlenia zastanego.
    Ostatnio edytowane przez truman20 ; 24-09-2008 o 12:21

Domyślnie