Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: d80 + narty

Domyślnie d80 + narty

Witam Wszystkich.
    Długo się zastanawiałem gdzie umieścić ten post. Mam nadzieję, że dobrze wybrałem.
    Na czym polega mój dylemat?
    Otóż zastanawiam się jaki obiektyw do nikosia D80 dopiąć, aby robić zdjęcia na nartach. Do tej pory jeździłem z canonem g7, ale brakuje mi szybkości i długości. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w fotografii sportowej.
    A przy okazji jak i w czym wozicie swój sprzęt fotograficzny na nartach? Wdzięczny będę za każdą radę.

pozdrawiam
    d80 + 16-85 + filtry + sb-800 + ...

Domyślnie

dobre pytanie. Ja będę jeździł z 18-70 bo tylko to mam. plecak foto + może jeszcze jakiś pokrowiec czy coś. Najbardziej się boje gleby, bo nie wiem czy sprzęt to wytrzyma...;/
    nikon DeMilion ancior.ownlog.com

Domyślnie

Wytrzyma
    Klejony D80.

Domyślnie

W zeszłym roku jeździłem z moim wiernym D40 w plecaku - aparat zapakowany w pokrowiec,owinięty grubą bluzą a do tego jeszcze zabezpieczony parą tenisówek wciśniętą między kulkę z bluzo-pokrowca a zewnętrzną ściankę plecaka ;P Może głupio brzmi,ale sprawdza się świetnie, bo trampki są odkształcalne,ale jednocześnie sprężyste i działają jak poduszka amortyzująca . Parę konkretnych gleb udało mu się dzięki temu przeżyć,to raczej ja gorzej dostawałem w kość ;]