Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Domyślnie Mój debiut......

Jak w temacie jest to mój debiut tak więc, liczę na jak najbardziej konstruktywne komentarze
    1. Asia

Domyślnie

Postaram się konstruktywnie ... Światło jest trochę za ostre i nie widać tła, właściwie (1) nie widać za dużo tego tła, a szkoda, oraz (2) nie ma odpowiedniego zbalansowania dla światła zastanego i błyskowego - to ostatnie za bardzo dominuje. Co do reszty - modelki, itp. - nie znam się

Domyślnie

Dzięki Zbyszku! Swoją drogą dziwi mnie to, że tyle osób odwiedza wątek, a nikt nie chce skomentować, tym bardziej, że konstruktywna opinia jest dla mnie ważna
    2. A co w tym wypadku ??

Gaduła Awatar Art Erie
    Miasto
    Prochowice/The Dark Side Of The Moon

Domyślnie

Dla mnie 1 jest jak najbardziej OK. Zbigniew ma oczywiście rację, że błysk lampy jest trochę zbyt mocny i brak równowagi ze światłem zastanym, ale...
    Ale ten blik w okularach i to że modelka spoglada akurat w kierunku lampy tłumaczy mi to rozświetlenie, jestem na TAK.
    Co do 2 to nie wiem, nie przemawia do mnie, ale eksperymentować i poszukiwać z pewnością warto
    D800; D300; 3xSB800; N70-200/2,8VR; T24-70/2,8VC; N50/1,4 itd

Domyślnie

A do mnie właśnie dwójka bardziej przemawia, bo jest łagodniejsza (pomimo błysku w obiektyw). Jest świetna.

Gaduła Awatar Art Erie
    Miasto
    Prochowice/The Dark Side Of The Moon

Domyślnie

Czyli warto eksperymentować
    D800; D300; 3xSB800; N70-200/2,8VR; T24-70/2,8VC; N50/1,4 itd

Domyślnie

dwójka fajna, jedynka za Zbigniewem

Domyślnie

1. za mocno błyśnięte, zdecydowanie.
    2. eksperymentowanie eskeperymentowaniem, ale taka flara... widać, że przypadkowa, nieuzasadniona. Z tego powodu- kosz. Myślę, że byłoby zupełnie fajnie, gdyby nie ten feler, całkowicie psujący zdjęcie.