Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Która lampa do D70 SB600 cz SB800

    Witajcie

    Oglądałem ostatnio lampe SB600 i zastanawiałwm sie jakie są istotne różnice oprócz mocy lampy pomiędzy SB600 i SB800 bo różnica w cenie jest spora.
    Interesuje mnie również (bo z tematu lamp jestem zielony), czy można za pomocą tych lamp zrobić zdjęcie z błyskiem na ostatnią kurtynę bo w ustawieniach lampy wbudowanej jest taka opcja REAR ale bysk jest po zwolnieniu migawki na początku i na końcu, a nie tylko na końcu. Czy któś mi może wyjaśnić dlaczego tak jest i czy w SB 600 i 800 działa to tak samo??

    Pozdrawiam
    Seka

  2. #2

    Domyślnie Re: Która lampa do D70 SB600 cz SB800

    Cytat Zamieszczone przez seka
    Interesuje mnie również (bo z tematu lamp jestem zielony),
    Zielony jesteś również z korzystania z forum. Jak myślisz po co jest FAQ
    http://forum.nikon.org.pl/viewtopic.php?t=10349
    pozdrawiam Krzysiaczek
    _________________
    lasciate ogni speranza, voi ch'entrate

  3. #3

    Domyślnie Re: Która lampa do D70 SB600 cz SB800

    Cytat Zamieszczone przez szymony
    Cytat Zamieszczone przez seka
    Interesuje mnie również (bo z tematu lamp jestem zielony),
    Zielony jesteś również z korzystania z forum. Jak myślisz po co jest FAQ
    http://forum.nikon.org.pl/viewtopic.php?t=10349

    edit: Prosze trzymac emocje na wodzy. W związku z tym iz to pierwszy raz, skonczy sie na upomnieniu. Kolejnym razem, posypią się ostrzeżenia.

    Moderator

  4. #4

    Domyślnie

    No ja bym się obraził...
    Al "CAPONE" Bundy
    Puszka, słoik, świeczka... tylko brak talentu.

  5. #5

    Domyślnie

    seka
    Nie zniżę się do twego poziomu. Rozumiem że to podziękowanie za podanie linka. No cóż dziękuję za "komplementy".
    pozdrawiam Krzysiaczek
    _________________
    lasciate ogni speranza, voi ch'entrate

  6. #6

    Domyślnie Re: Która lampa do D70 SB600 cz SB800

    Cytat Zamieszczone przez seka