Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: łódź

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie łódź

Witam Wszystkich!
    nie wiem bardzo gdzie to mam wrzucić bo ani sport ani motoryzacja - to wkleiłem tu. Pierwszy raz zamieszczam zdjęcia.
    Jestem laikiem ale fotografia (od 2 m-cy) sprawia mi sporo radości. Kupiłem aparat na wyrost D80 i teraz mam się czego uczyć. Cenne są dla mnie wszelkie uwagi. Widziałem tu sporo pięknych zdjęć.

Pozdrawiam!

Andrzej

Domyślnie

Moze lotnictwo...?

Sadzac po niebie, to nie byl zachod. Dlaczego taka czerwonka?

Ciekawy obiekt, jednak widzialbym go w zupelnie innym wydaniu.
    seek & destroy
    Tyle masz talentu, ile zdolasz go udzwignac...

Domyślnie

w zasadzie to był wschód słońca, wiec masz rację czerwonka mi pasowała, bo w kolorze była padaka a czarne było za zimne.
    Kolor jest robiony krzywymi. Bardzo dziękuję za opinię. Pls, napisz jak byś fotografował ten statek, bo rozumiem że inny kadr i z innej strony, czy tak ?

a ten ?

1.

2.

czy 2 jest za szeroki kadr ?

Domyślnie

Równie dobre zdjęcia możesz zrobić prostą małpką za 200 zł.Aparat jak widać masz w pełni sprawny nie pozostaje Ci teraz nic innego jak poszukiwanie bardziej ambitnych tematów do obfocenia lub ciekawszych,mniej standardowych kadrów Proponuje też mniej obróbki graficznej a więcej naturalnego światła -przynajmniej na początek...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez nikonFA Zobacz posta
    Równie dobre zdjęcia możesz zrobić prostą małpką za 200 zł.Aparat jak widać masz w pełni sprawny nie pozostaje Ci teraz nic innego jak poszukiwanie bardziej ambitnych tematów do obfocenia lub ciekawszych,mniej standardowych kadrów Proponuje też mniej obróbki graficznej a więcej naturalnego światła -przynajmniej na początek...