Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Domyślnie planowany zakup d70

Witam! To moj pierwszy post, jestem zielony jesli chodzi o fotografie. Planuje zakup pierwszej lustrzanki. Jeszcze kilka dni temu bylem pewny ze chce kupic d70 ale teraz zaczalem sie motac. Mozecie mi powiedziec czy za jego cene wyrwe jakis inny dobry aparat? co polecacie? zapewne bylo juz kilka podobnych tematow ale nie znalazlm na pierwszych dwoch stronach rezultatow wyszukiwania
    dziekuje za pomoc

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez oksyd Zobacz posta
    Witam! To moj pierwszy post, jestem zielony jesli chodzi o fotografie. Planuje zakup pierwszej lustrzanki. Jeszcze kilka dni temu bylem pewny ze chce kupic d70 ale teraz zaczalem sie motac. Mozecie mi powiedziec czy za jego cene wyrwe jakis inny dobry aparat? co polecacie? zapewne bylo juz kilka podobnych tematow ale nie znalazlm na pierwszych dwoch stronach rezultatow wyszukiwania
    dziekuje za pomoc
    D80. Można go kupić w dobrej cenie, a oferuje więcej niż D70. No chyba że masz drastycznie ograniczony budżet...
    MKL (Fotoblog)
    – Co jest?!
    – Nic, panie kierowniku! Oczko mu się odlepiło. Temu misiu.

Domyślnie

dziekuje za pomoc
    D200. Można go kupić w dobrej cenie, a oferuje więcej niż D80. No chyba że masz drastycznie ograniczony budżet...
    Tutaj jest... podpis

Domyślnie

napisał wyraźnie więc po co polecać dwa razy drozszego d80 i 3 razy droższego d200?

d70 to dobry sprzęt, dysponując kwotą do 1000 zł kup sobie d70/70s/d50 i np tamrona 55-200.

patrz tylko na stan tych aparatów i ich przebiegi
    rock and roll all night and party every day
    jestem tylko obserwatorem...

Domyślnie

ja tez za d200 jestem . tylko nie wiem jak to cenowo stoi d200. bo d70mozn anaprawde wyrwac za dobre pieniadze.
    |D300||MB-D10||24-70 f/2.8||70-200 f2.8||sb800|

Domyślnie