Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Domyślnie Photoshop a *.NEF

Hej. Jestem początkujący, i zaskoczyła mnie jedna rzecz. Wszyscy mówią, że najlepiej edytować pliki RAW w Photoshopie Jednak mam Photoshopa CS2 i kiedy chciałem otworzyć plik o rozszerzeniu NEF (rozumiem, że to to samo co RAW) wywala mi błąd:

Could not complete your request because it is
    not the right kind of document.

Rozumiem, ze to komunikat o niewłaściwym typie pliku.
    Jak otworzyć plik NEF w Photoshopie?
    Z góry dzięki za odpowiedź

Domyślnie

Sądze ze to zalezy od Plugin-u w PS ... Poszukaj tagowego w sieci... jak narazie tylko tyle moge powiedziec na ten temat
    Ja edytuje w NC ... jeszcze na PS sie z NEF-ami nie przesiadłem

Pozdrawiam
    Crio lk.JHollow

Domyślnie

tak... trzeba wgrac plugina, inaczej nie bedzie dzialac

Domyślnie

adobe camera raw plug-in sie zwie chyba i bedzie czytal nefy

Domyślnie Re: Photoshop a *.NEF

Cytat Zamieszczone przez parcival
    Hej. Jestem początkujący, i zaskoczyła mnie jedna rzecz.
    Jesteś bardzo początkujący, nawet posta w właściwej kategorii nie potrafisz umieścić
    Przenosim.
    pozdrawiam Krzysiaczek

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Domyślnie

Dzięki za expresową odpowiedź. Mam już ten plugin jednak to nie to samo Otwiera on mi zdjęcie w osobnym oknie, a to okno ma bardzo ograniczone możliwości edycji Nie mam możliwości pracy np na warstwach. Nic Będę musiał to znieść. Jeszcze raz dzięki.
    A to, że jestem początkujący i nie poznałem jeszcze struktury forum i wszystkich jego działów , to chyba nie jest żadną przypadłością i nie trzeba mi tego wytykać w ten sposób. Początkujący - nie znaczy gorszy.

Zbanowany
    Miasto
    jerergeg

Domyślnie

hehe, to jest normalne tym pluginem otwierasz plik i wprowadzasz sobie podstawowe korekty, nastepnie zapisujesz juz np w tif lub psd i wszystko cacy.

Oszczędny w słowach