Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: jaki obiektyw?

Domyślnie jaki obiektyw?

podjęłam decyzję o zakupie obiektywu w dosyć niecodziennych warunkach - a mianowicie oddałam do serwisu Nikona kitowy obiektyw od D40, uszkodzenie oczywiście uznali za mechaniczne (padło coś z bagnetem - zupełnie nie mam pojęcia jak to się stało) i niepodlegające gwarancji i zaproponowali naprawę za cenę od 100-200 zł. nie mam ochoty na męczenie się z Federacją Praw Konsumenta i czekanie przez kolejne długie miesiące i w tej sytuacji uznałam że rozsądniejszy będzie po prostu zakup nowego obiektywu...i teraz zaczyna się dylemat: kupić po raz kolejny 18-55mm czy może coś "lepszego"? czy nadawałby się na przyklad nikkor AI-S 80-200mm F4.5-5.6D? czy może zachwalany kit od D70? jaki obiektyw moglibyście mi polecić? dodam, że jestem na bardzo amatorskim poziomie, dopiero poznaję tajniki fotografii i chciałabym mieć po prostu obiektyw na miarę osoby początkującej z dobrymi chęciami - na razie nie oczekuję cudów :P byłabym wdzięczna za wszelkie rady i uwagi.
    Nikon D40 + AF-S Nikkor 18-70 mm | SB-400

Domyślnie

zalezy do czego bedziesz szkla uzywac. Zalezy Ci na szerokim kacie i jakoms zoomie - wez 18-70, albo 18-135. Chesz miec duze zoomy ale przy malym kacie, to wez 70-300.
    Do d40 bedzie pasowac tylko szklo oznaczone AF-S albo AF-I (starsze typy).
    Elektryczna klamka od Tippmana zasilona powietrzem o wysokim ciśnieniu, służąca do robienia siniaków w okolicach głowy. A do tego jakiśtam Nikon do dokumentowania dzieła zniszczenia.

Domyślnie

Nikkor 18-70 na początek jest jak najbardziej w sam raz.Mając D40 jesteś ograniczona przede wszystkim do obiektywów z silnikiem więc 80-200 nie będzie miał AF
    Samsung NX300,NX20, 18-55 OIS i 30mm f:2 50-200 OIS III

Domyślnie

Proponuje 18-135mm. osobiście takowy posiadam i jestem bardzo zadowolony. To obiektyw o char. szerokątnego i mini tele
    D90 N18-135mm N35mm SB-600

Domyślnie