Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1
    Oszczędny w słowach Awatar arthurr
    Dołączył
    04 2008
    Miasto
    Lublin | Franciszków
    Posty
    29

    Domyślnie Tamron 28-75 - problem z ostrością

    Mam do Was pytanie. Otóż kupiłem ostatnio na giełdzie tamrona 28-75 f2.8 i po podpieciu do mojej d80tki widzę problem z AF. Zrobiłem kilka zdjęć testowych, (na tym jednym najlepiej widać)

    [img=http://img382.imageshack.us/img382/9326/dsc0706hy7.th.jpg]

    IMHO szkło źle łapie ostrość. Nie znam się dokładnie na tym, bo nie miałem do tej pory takich problemów
    Napisałem do poprzedniego właściciela jaka jest sprawa i w odpowiedzi napisał mi, że z jego d80tką współpracował bez zarzutów tak samo jak z body poprzedniego właściciela. A w serwisie nikona podobno można wyregulować body.

    Co możecie doradzić w takiej sytuacji?

  2. #2
    Rozmowny Awatar cahe
    Dołączył
    01 2005
    Miasto
    Kielce/przebywam w stolicy
    Posty
    481

    Domyślnie

    To jak rozumiem CROP jest? W które miejsce celowałeś z ostrością? Bo trafiło w 3kę na linijce. A karta jest nieostra, bo jest wyżej i wypada trochę poza GO mz.
    Look ma, no camera!

    Nie zapomnij dodać swojej grupy fotograficznej do forumowej mapki!

  3. #3

    Domyślnie

    Wyraźny BF na wąskim końcu. Kiedyś tak miałem z tym samym szkłem, że w zakresie 28-60mm był idealny a powyżej 60mm podobnie jak u Ciebie. Był na gwarancji, FotoTechnika uważała, że jest wszystko w granicach błędu, ale uparłem sie dośc mocno i wymienili mi go w sklepie. Jak się dobrze trafi, to szkiełko daje dużo radochy, niemniej trzeba się napocić by wybrać właściwą sztukę. Swoją drogą nie chce mi sie wierzyć, że wszyscy poprzedni właściciele byli z niej zadowoleni a mimo wszystko nigdzie miejsca zagrzać nie może.. ..tym bardziej, że ten od którego kupiłeś wie już dokładnie co należy zrobić by się tego pozbyć.