Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Brda

Domyślnie Brda

Fotka z dzisiejszego wypadu nad Brdę. Ciekawi mnie Wasze opinia dot. obróbki. (nie mam zbyt dużego doświadczenia)

Domyślnie

Chyba przekontrastowane nieco. Srodek fajny, lecz cienie i swiatla za mocne.
    seek & destroy
    Tyle masz talentu, ile zdolasz go udzwignac...

Domyślnie

Za Seeker-em - zbalansować oświetlenie i będzie bardzo OK. Nie jestem pewien tylko tego szczątkowego 1 planu, bo niby jest ale go niema, więcej zdecydowania.
    Pozdrawiam: Camrak
    Down Under - the place to be!

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez camrak Zobacz posta
    Za Seeker-em - zbalansować oświetlenie i będzie bardzo OK. Nie jestem pewien tylko tego szczątkowego 1 planu, bo niby jest ale go niema, więcej zdecydowania.
    Co do 1-go planu to faktycznie właściwie go nie ma. Co do oświetlenia - dziwne na moim monitorze jast OK. Scena była bardzo kontrastowa i taką starałem się pokazać. Przy próbach zbalansowania światła fotka staje się nieciekawa.
    Dodam tylko że na drugim monitorze LCD ( obecnie pracuję na CRT) fotka ma makabryczny czerwony zafarb.

Domyślnie

Druga wersja. Zmniejszony nieco kontrast i lekko rozjaśnione. No i kolory bardziej w kieruku zieleni.

Domyślnie

To szczeze bardziej podoba mi sie wersja 1. Ja mam kalibrowane monitory raz na miesiac i moge stwierdzic ze WB wyglada ok.
    Piszac o balansowaniu mialem na mysli plowke mp ND2 ew. ND4 w trakcie focenia albo chociaz troche DRI mialbys szersze pole manewru.
    Zreszta pojaw sie tam jeszcze wczesnym rankiem
    Pozdrawiam: Camrak
    Down Under - the place to be!

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez camrak Zobacz posta
    Zreszta pojaw sie tam jeszcze wczesnym rankiem
    Czy miejsce jest tego warte?, mam wątpliwości. A o szarej połówce aby zastosować w tym miejscu nie pomyślałem.
    Mi także podoba się bardziej 1-sza wersja .
    Czy możecie mi (rozszyfrować) skrót DRI, bo co to jest HDR wiem, ale DRI nie.
    Dziękuję za rady. Pozdrawiam