Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Matrycowy w D80

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Wrocław i Bystrzyca Kłodzka

Domyślnie Matrycowy w D80

Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów!

Jestem tutaj nowy, więc kilka słów o sobie.
    Jestem niwątpliwie amatorem, ale ambitnym Przygodę z fotografią rozpocząłem nie tak dawno, jakieś cztery lata temu wraz z zakupem Canona PowerShot A60 2.0 Mpix. Przez ten czas starałem się czegoś nauczyć. Aparat w przeciwieństwie do innych małpek to umożliwiał, gdyż posiadał tryby M, A, S i P. Przyznam jednak, że dopiero teraz, gdy stałem się posiadaczem Nikona D80 zamierzam konkretniej zająć się zgłębianiem wiedzy o fotografii.
    Jestem pod wrażeniem Waszej znajomości tematu i poziomu wypowiedzi formułowanych na tym forum.
    Dodam tylko, że jestem bardzo otwarty na wszytkie pomysły. Nie wyśmiewam, nie upieram się przy swoim, nie wdaję się w czcze gadki, nie popisuję i nie zgrywam cwaniaka za wirtualną zasłoną.
    Chciałbym być pomocny i móc liczyć na Waszą pomoc. Cierpię na chroniczny brak czasu i z tego względu zapewne nie zawsze będę mógł być tak aktywny w tym forum jak bym tego chciał
    Mam wielką nadzieję, że się plubimy

Na początek nawiąże do znanego problemu z pomiarem matrycowym w D80. Proszę nie piszcie że już było, nie odsyłajcie w wyszukiwarkę. Wiem, że tam można dużo znaleźć, nie każdy ma jednak na to czas.
    Póki co zaznajomiłem się z megadługim wątkiem Zbyszka sprzed dwóch lat i kilkoma innymi i nie mogę znaleźć jakiejś konkluzji kończącej, podsumowującej, radzącej a nie spierającej się.

Zatem kilka moich pytań?

1) Czy Nikon Polska wydało jakiś nowy firmware, który rozwiązywałby problem pomiaru matrycowego w D80? (ja na wstępie dostałem wersję 1.10 i taką też widzę na ich stronie). Czy wierzycie, że pojawi się taki firmaware? Są jakieś wieści? Ktoś pisał ostatnio w tej sprawie do Nikona czy sprawa umarła na stwierdzeniu, że wszystko jest ok?