Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Domyślnie laptop. tylko jaki?

Hej.
    Widze, ze znajde tutaj dobrze i bardzo dobrze zorientowanawnych w temacie komputerow uzytkownikow, wiec pozwolcie, ze poprosze Was o rade.
    Otoz, na wstepie zaznacze, ze jestem zielona w tym temacie a planuje wkrotce pewien zakup Wasza pomoc bedzie bardzo przydatna.
    Chodzi o laptopa. Ma dawac rade przy obrobce zdjec, i dzialac pozadnie 15,4'cala, 2 lub 4gb ram'u i ponad 100gb pamieci dysku. Tego wymagam ja Na pozostalych kwestiach sie nie znam.
    Nie mam wypatrzonej firmy, modelu, nic, kompletnie nic. Wybierzcie mi prosze laptopa
    Acha, odpadaja HP, bo mialam stycznosc i nie zachwycil mnie swoim wykonaniem, i chcialabym xp lub viste, a nie linuxy.
    Kwota to okolo 4500zl.
    Prosze podsylajcie linki do waszych typow , a ja cos z tego wybiore.
    Przerazaja mnie opisy, i specyfikacje, bo nie mam o tym pojecia, wiec ciezko cokolwiek wybrac.

Bede wdzieczna za kazda pomoc!
    Dzieki
    Ostatnio edytowane przez Zuzus ; 29-06-2008 o 19:12
    d700

Domyślnie Odp: laptop. tylko jaki?

Jak juz wspominalem, bralbym T61 -> o tego idealnie wpasowuje sie w Twoje wymagania, jest piekne w swej brzydocie i wytrzymale Oprocz HP nie bralbym tez Toshiby - ostatnio wpadli w maniere robienia swiecacych po*******ek jak HP...
    Ostatnio edytowane przez j_szczygiel ; 29-06-2008 o 19:14

Kilka założeń narzuciłaś sama, tak więc już liczba laptopów do wyboru zmalała.

Dodam tylko, że niektóre modele posiadają wyjścia monitorowe DVI i archaiczny, ale nieraz niezbędny port COM, dostępny gdy potrzeba tylko w drogich stacjach dokujących (bo przejściówki generalnie nie działają).

Powyższe założenia pozwolą Ci się skupić na dosłownie kilku modelach.

Pozwolę sobie podać linka do podobnej dyskusji: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=62574
    Pozdrawiam Marek.

ok dziekuje, mam nadzieje ze choc troszke pomoze..
    d700