Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Domyślnie Meine liebe fabryken :D

Znowu zdjęcia z Berlina, od maja minęło wystarczająco dużo czasu żeby zacząć je obrabiać Tym razem kadry z dwóch fabryk położonych nad Szprewą.
    Mam nadzieję, że chociaż w 10% uda mi się przekazać klimat tam panujący...

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Domyślnie Odp: Meine liebe fabryken :D

czyli jednak mi się nie udało...

Cytat Zamieszczone przez teh_14m3 Zobacz posta
    Spokojnie, brak komentarzy nie oznacza że jest nie tak

Nie znam się na architekturze ale 2 i 4 mi się podobają - to zasługa tego fajnego słoneczka.

Cytat Zamieszczone przez Dyziek Zobacz posta
    Spokojnie, brak komentarzy nie oznacza że jest nie tak
    imo to właśnie na tym polega

MZ pokazałeś nie architekturę tylko penerski bałagan w opuszczonych po-DDR-skich zakładach.
    Nikon i parę szkiełek

Cytat Zamieszczone przez Nostromo Zobacz posta
    MZ pokazałeś nie architekturę tylko penerski bałagan w opuszczonych po-DDR-skich zakładach.
    a zakłady nie są budynkami?! budynki to nie architektura?! sorry młody jestem więc pewnie się nie znam Mi jak najbardziej chodziło o pokazanie tego syfu, który na swój sposób jest piękny. W Polsce nie znajdziemy tak "zadbanych" (w których nie rozkradziono wszystkiego co metalowe) fabryk, dodatkowo nie są one tak kolorowe jak tam.

Jeszcze jedno, zobaczcie jak to w środku wyglądało:

Cytat Zamieszczone przez Nostromo Zobacz posta

Jak ktoś stworzy dział: "indsutrial" to nie będzie tego typu komentarzy. Te zdjęcia nie podchodzą tak na prawdę pod żaden inny dział, a takie fotogalerie też mają swoje miejsce bytu.

Nie zmienia to faktu, że jakoś mi te fotki nie podchodzą. Jednak wole tu chyba B&W (tym bardziej że tu chyba klisza poszła w ruch)..

Pozdrawiam

tam nie kradną złomu!!

ze zdjęć podobają mi sie te ze światłem, yyy znaczy się 2. i 4.