Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Przetwornica

Domyślnie Przetwornica

Co sądzicie o zakupie takiego urządzenia :

PRZETWORNICA BLOW 12/220/300W
    lub
    PRZETWORNICA NAPIECIA 24/230V MOC 200/400W
    lub
    PRZETWORNICA URZ3103 12V/220/300W

Nie znam się na tych ustrojstwach, a szukam rozwiązania dla ładowania aku do aparatu w warunkach polowych. Wybieram się na wakacje gdzie zasilanie jest z paneli słonecznych (chyba 12V). Proszę Was doradźcie coś

Domyślnie Odp: Przetwornica

To może coś takiego:
    http://www.sklepfotograficzny.pl/akc...dowarka-Nikon/

Właśnie do mnie przyszło. Wygląda całkiem, całkiem.
    Jacek, pozdrawiam!
    D700+To16-28/2.8+T28-75/2.8+N80-200/2.8DED+N50/1.8+SB800

Ja się tam nie znam ale : ładować możesz tylko aku aparatu (aku AA czy innych urządzeń już nie).
    Coś tam pisali, że nie chroni przed skokami napięcia (wyprostujcie jeśli bzdury piszę ) akumulatora samochodowego.

Nikt się nie zna na przetwornicach ??

Hej.

znać to się nie za bardzo znam, ale ostatnio sam przewaliłem pół tony googlów, żeby coś wybrać.

Stanęło na stosunkowo małej przetwornicy - kupiłem 300 W. Z tego co wyczytałem, większe przetwornice aby były dobre muszą kosztować sporo kasy.

Przewody, którymi doprowadzony jest prąd w samochodzie nie przewiduje zbyt dużego obciążenia (najlepiej sprawdź w instrukcji samochodu). Ja w swoim wózku mogę w bagażniku podpiąć max. 150 Watt. W kabinie nie podają ile, ale sporo mniej. Dlatego nie ryzykowałbym podłączania odbiorników o dużej mocy. Wyjście najlepsze - przeciągnąć przewody bezpośrednio z akumulatora - jest to wyjście nie za proste, ale najskuteczniejsze;

A co o samej przetwornicy - ja znalazłem przetwornicę produkcji hiszpańskiej o niezłych parametrach i przyzwoitej cenie (coś koło 120 zł) o mocy 300W. Producent ma swoją stronę www z danymi technicznymi, opisem itp. Mam przynajmniej wiedzę o producencie

pozdrawiam
    tomisiek

Rozmowny
    Miasto
    Częstochowa