Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Domyślnie mb-d80 - jak to jest?

Mam pytanie odnośnie gripa do nikona d80. Kupuje body + grip w poniedziałek (przesiadam się z D50). Jak to jest z zasilaniem i ustawieniem aparatu na korzystanie z gripa? Podobno trzeba coś ustawić aby aparat działał z gripem, wtedy przy wskaźniku baterii pojawia się symbol BP. Czy sam aparat nie poznaje, że jest zasilany z MB-D80??? Gdzieś wyczytałem ale najwyraźniej źle zrozumiałem, że jeden akumulator EN-EL3e pozostaje w body mimo założonego gripa? To chyba nie prawda, co? Jak kupie body + grip + En-El3e to będę mógł podpiąć gripa i dwa akumulatory do tego gripa, tak? Co trzeba będzie w aparacie ustawić?
    Przepraszam za takie pytania ale w temacie gripów jestem początkujący.

Domyślnie Odp: mb-d80 - jak to jest?

Nic przestawiać nie trzeba, aparat sam wykrywa gripa. Oba akumulatory siedzą w gripie.
    D300s ; F100 ; T 17-50/2.8 ; N 28-70/3.5-4.5 ; N AF 50/1.8D ; N AF 85/1.8D ; N AF-S 70-300/4.5-5.6 VR ; SB-800
    www.piotrnosek.pl <-- zapraszam!

Oszczędny w słowach
    Miasto
    stolica Warmii

Cytat Zamieszczone przez Fenek
    Nic przestawiać nie trzeba, aparat sam wykrywa gripa. Oba akumulatory siedzą w gripie.
    Zgadza się,bartekh86 możesz stosować jeden lub dwa aku, a do tego ewentualnie koszyk na sześć paluszków.
    Ostatnio edytowane przez tomecki ; 22-06-2008 o 00:35

Temat, który czytałem jest w tym samym forum i dotyczył mb-d10, czyli gripa do D300. Stąd ta pomyłka - czyli rozumiem, że w D300 wkłada się też akku do body i wybiera kolejność użycia, tak? A w D80 po staremu - albo grip albo body. Jak się sprawdzają baterie litowe/akumulatorki AA w porównaniu do En-El3e? O wiele gorzej?

Cytat Zamieszczone przez bartekh86 Zobacz posta