Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1

    Domyślnie Wymiana procesora w laptopie

    Witam!
    Od razu mówie, że trochę jestem zielony w tym temacie. Mam laptopa Toshiba Satellite L100 z prockiem Intel Celeron 1,6GHz. Chciałbym go wymienić na coś mocniejszego [chodzi mi po głowie Core 2 Duo jakiś]. Czy mógłbym mi ktoś pomóc i podpowiedzieć, czy to jest wogóle możliwe, a jeśli tak to który kupić [patrzyłem na allegro - coś do ok 450-500zł].

    Wszelkie parametry techniczne, które trzeba znać przy tego typu sprawach oczywiście podam, tylko miłoby było gdyby ktoś wskazał mi co musze odczytać i gdzie to wogóle sprawdzić
    Idź zdjęcia robić. Już.

  2. #2

    Domyślnie Odp: Wymiana procesora w laptopie

    Cytat Zamieszczone przez fil_ftp Zobacz posta
    Wszelkie parametry techniczne, które trzeba znać przy tego typu sprawach oczywiście podam, tylko miłoby było gdyby ktoś wskazał mi co musze odczytać i gdzie to wogóle sprawdzić
    Ohoho, zdziwię się, jeśli to w ogóle będzie możliwe. A już naprawdę zdziwię się, jeśli takiej wymiany będziesz mógł dokonać sam...
    "The more gear you carry, the less likely you are to make a good photograph" - B. Jensen

  3. #3

    Domyślnie Odp: Wymiana procesora w laptopie

    Sugerujesz, że procek jest tak zabudowany, że samodzielny demontaż jest niemożliwy?
    Idź zdjęcia robić. Już.

  4. #4

    Domyślnie Odp: Wymiana procesora w laptopie

    wejdź na stronę forum.laptopy.info.pl tam w dziale zrób to sam opisane jest na kilku przykładach jak wymienić procesor. Nie jest to aż takie trudne, ja wymieniałem w swoim FS AmiloPro właśnie takiego celerona na Pentium M 1,6 Centrino.

    Aha jedna uwaga, na Core2Duo to raczej nie wymienisz - twoja płyta tego nie obsłuży, ale pocieszę cię że można Pentium M 1,6 GHz z 1MB Cache kupić na allegro w granicach 50 zł

    1,83 Ghz z 2 MB Cache w granicach 100 - 120 zł

  5. #5

    Domyślnie Odp: Wymiana procesora w laptopie