Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie 17-55 czy ostry?

witam wszystkich.
    Ostatnio stanąłem przed dylematem jaki obiektyw kupić.
    Zastanawiam się nad Nikon AF-S 17-55mm f/2.8 G ED-IF DX byłby to mój pierwszy obiektyw z górnej półki i nie chciałbym się rozczarować. Nie ukrywam też, że są to dla mnie spore pieniądze więc nie chciałbym się wpakować w jakąś "dziurę". Głównie chodzi mi o to czy jest na tyle ostry żeby spełnić moje wymagania. Z opisów wynika że tak ale jak twierdzą użytkownicy?
    Ja jestem początkującym reporterem więc taki zakres ogniskowych mi jak najbardziej odp chodzi mi tylko o ostrość.Bo lubię bardzo ostre fotki.
    Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Domyślnie Odp: 17-55 czy ostry?

na brzegach 17mm/2,8 u mnie jest mydło (widoczne tylko przy powiększeniu 100%) przy 50 jest trochę lepiej. W środku obiektyw jest baardzo ostry.
    Fuji S5 PRO || Delta ND200S || D70s || Delta ND70s || F80 || N18-200VR || N28-100 || SB-800 ||

Obiektyw ma różne opinie na tym forum. Mój egzemplarz jest bardzo ostry, jak jesteś z W-wy to skontaktuj się z hesją i sprawdź u niego ten obiektyw.

Ja ostatnio kupilem z pewnego zrodla sprowadzony z USA , i dopiero zaczalem robic zdjecia nie martwiac sie , ze cos nie wyjdzie ...

ja też chcę ze stanów kupić i szukam opinii.
    obawiam się bo to jednak spora kasa. Ale chyba zaryzykuje i sam spr.

Rozmowny
    Miasto
    Poznań // Gorzów Wlkp.

heh, smieszne pytanie. a skad my mamy wiedziec jakie ty masz wymagania?
    frrruuu.!

Cytat Zamieszczone przez ezin Zobacz posta
    heh, smieszne pytanie. a skad my mamy wiedziec jakie ty masz wymagania?
    napisałem że lubię ostre foty więc nie doczytałeś

Domyślnie

Postanowiłem trochę odświeżyć wątek by nie zakładać nowego. Pytanie krótkie - czy 17-55 posiada uszczelkę na bagnecie ? (nie znalazłem takiej informacji)
    I jeszcze jedno do kolegi Egoiste