Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Nikon D60, Canon EOS400D czy może Sony Alfa 200 albo Olympus E-510

Witam
    Jestem początkującym forumowiczem. Mam zamiar na dniach zakupić swoją pierwszą lustrzankę. Przeglądając oferty kilku sklepów zastanawiam się nad zakupem któregoś z nowych kitowych zestawów następujących producentów i modeli: Nikona D60 + 18-55 1:3.5-5.6G VR, Canonem EOS400D + 18-55 1:3.5-5.6 II, Sony Alfa 200 +18-70 DT 3.5-5.6 lub Olympusem E-510 + Zuiko 14-42 1:3.5-5.6. Dysponuję niezbyt dużą kwotą - ok 2 tys. Co poradzilibyście początkującej osobie, która chce przejść z kompakta na lustro? Lustrzanki będę używać między innymi na wakacjach (krajobrazy, zdjęcia mnie i żony, jakieś imprezy rodzinne). Dodam, że narazie z braku funduszu nie będę kupować jakiegoś drogiego obiektywu i chciałbym by na początek zestaw KIT wystarczył. Ewentualnie dokupię jakąś stałkę, ale tu problem jest problem z D60. Jak wygląda sprawa z danymi obiektywami w zestawie? Z tego co wiem to Canon oferuje najgorszy obiektyw, Nikon nie ma śrubokręta. Jeśli jest już jakiś post o tym to z góry przepraszam...
    Ostatnio edytowane przez Manius ; 28-04-2008 o 12:50

Domyślnie Odp: Nikon D60, Canon EOS400D czy może Sony Alfa 200 albo Olympus E-510

wybieraj miedzy canonem i sony

nikona d60 tez ladny aparacik, ma sporo bajerów w sobie ale nie rozni sie prawie niczym od d40 procz malymi zmianamy. wiec niewarto przepłacać.

olympus ma matryce formatu 4/3 i ciezej znalezc do tego systemu odpowiednie obiektywy.

Wiec zostaje ci sony i canon.
    i jezeli jestes poczatkujący bedziesz sie cieszyl z obojetnie jakiego dokonasz wyboru jak dziecko
    za canonem przemawia ladne wysokie ISO
    za sony, stabilizacja z poziomu aparatu (czyli wszystkie obiektywy dzieki temu maja redukcje drgań)

a co do szkiel to faktycznie canon zawsze dawal marne szkła kitowe.
    Zakres 18-70 w sony bardziej ci sie przyda.