Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Domyślnie Blade fotki ... :-(

Witam wszystkich zaawansowanych userów. Ostatnio mam okazję bawić się Nikonem D200 z obiektywem Nikkor AF-S 18-200 VR. Zrobiłem nim "kilka" fotek i po zrzuceniu ich na PC-ta mam wrażenia jakby były zamglone - tzn. wg. mnie brakuje im kontastu, ostrości. Czy może ktoś z Was spotkał się z czymś takim i ma na to sposób.

Nie jestem zawodowym fotografem więc z góry przepraszam za byc może banalne dla niektórych pytanie.
    Łącząć życzenia świąteczne z góry dziękuję za każdą sugestię.
    Tomasz
    Pozdrawiam serdecznie....
    Tomasz

Domyślnie

Poczytaj w instrukcji dzial: Optymalizacja obrazu i skalibruj dobrze monitor.
    FE | F80 | F100 | F6 | Z6 | D500 | N16-35/4 | N 24-70/4 Z | N70-200VRII | N80-400G | N35/2D | N50/1.8G | N85/1.8G | N 105 2.8VR | N 100/2.8 E MF | N 70-210/4 MF | SB800 | SB900
    Ex: D70 | D300 | D600 | D7500

Domyślnie

A może uda się podać więcej szczegółów.... Sorry jeśli nadwyrężam cierpliwość
    Tomasz

Domyślnie Re: Blade fotki ... :-(

Cytat Zamieszczone przez Tom_H
    Witam wszystkich zaawansowanych userów. Ostatnio mam okazję bawić się Nikonem D200 z obiektywem Nikkor AF-S 18-200 VR. Zrobiłem nim "kilka" fotek i po zrzuceniu ich na PC-ta mam wrażenia jakby były zamglone - tzn. wg. mnie brakuje im kontastu, ostrości. Czy może ktoś z Was spotkał się z czymś takim i ma na to sposób.

Nie jestem zawodowym fotografem więc z góry przepraszam za byc może banalne dla niektórych pytanie.
    Łącząć życzenia świąteczne z góry dziękuję za każdą sugestię.
    Tomasz
    To efekt silnego filtra AA zastosowanego w D200, musisz sie przyzwyczaic

A na serio, to pokazalbys jakis przyklad co?
    D3-sta|16-85VR|105VR

Domyślnie

Dokładnie tak....
    Tomasz

Domyślnie

A jak myślisz: dlaczego ceny dobrych teleobiektywów zaczynają się od kilku tysięcy?

Domyślnie