Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: nikon d40 6,2

Domyślnie nikon d40 6,2

Dzień dobry!
    Co myślicie o Nikonie d40 6,2mpi z obiektywem 18-200mm f/3.5-5.6G AF-S DX VR IF-ED Zoom-Nikkor ?? różne rzeczy czytałem na tym forum. To, że jest to najprostsza lustrzanka NIkona to wiem... Czytałem też test NIkona d40 na fotopolis.pl. Co prawda już kupiłem ten aparat... za dość rozsądną cenę, ale wiecie jak to jest, zagłębiając się w problem człowiek czyta różne opinie, zaczyna się zastanawiać i mieć wątpliwości... może trzeba było kupić lepszy... oczywiście kwestia ceny też gra rolę, nie ukrywam. Stąd też moje pytanie o sens rozbudowy o obiektyw, który kosztując 800pln stanowi mniej więcej połowę ceny aparatu... Jestem absolutnym amatorem jeśli chodzi o fotografowanie, nie ukrywam też że chciałbym się rozwijać w tej dziedzinie o ile czas pozwoli - No i czy ten aparat mi na to pozwoli???? Z pozdrowieniami

Domyślnie Odp: nikon d40 6,2

przestan czytac tylko bierz aparat i rob zdjecia
    old punks never die
    http://www.lightstalkers.org/krystian_maj
    leica M6, lomo, polaroid100, mamiya, field 5x7, cambo 4x5", schneider, yashica 35electro, D2H

Rozwijać się można również pracując Zenitem
    Więc jak wspomniał kolega, chwytaj aparat w dłonie i w plener.
    F501|D40|Nikkor 18-55|Delta ND40S - zamienię na dalmierzowca (Bessa, Hexar, Contax)

Pierwsza rzecz to czy Ty pozwolisz D40 zrobić dobre zdjęcia...

Zadaj konkretne pytanie, bo nie do końca rozumiem Twój wątek. I jak też kolega radzi, idź rób zdjęcia, wrzuć na forum a My już ocenimy kto tu kogo ogranicza
    Pozdrawiam! Marcin fotoblog fotografia
    F100,D700,D80 | N 35/2D 50/1.4D 105/2.8D 24-85G 35-70/2.8D 75-150/3.5AiS | Σ 12-24 70-300 | Sonnar 300/4 | Soligor 135/2.8 | SW 150/750 | SB-800/400 | LS-2000 | HEQ5

Za poprzednikiem
    Nie zastanawiaj sie tylko ucz sie i rob zdjecia.
    Kazdy aparat jest krytykowany i kazdy ma zwolennikow.