Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Domyślnie Komp do foto i grafiki?

Witajcie!
    W niedługim czasie będę kupował sprzęt pod obróbkę fotek i grafikę. Co myslicie o tej konfiguracji. Nie ukrywam, że nie znam się na tym i prosiłbym o poradę.
    Wiem, że było juz o tym trochę pisane...
    Sprawa druga - może znacie jakiś dobry sklep w Warszawie, gdzie ew. mógłbym dokonać dobrego zakupu na fakturę.

- PROCESOR PHENOM X4 9500 BOX 4MB AM2 HD9500WCGDBOX
    - PŁYTA GÓWNA M3A32-MVP DELUXE/WIFI RAID GBLAN ATX AMD790FX
    - KARTA GRAFICZNA NVIDIA GEFORCE 8400 GS 256MB PCIE GJ120AA
    - PAMIĘĆ 2GB Kit HyperX (PC800) KHX6400D2K2/2G
    - DYSK 320GB 7200RPM SATAII HD321KJ NCQ,16MB
    - DVDRW 20x Light. bulk+soft black LH-20A3H
    - OBUDOWA STEP 207 400W bl FEEL 3

Wszystko do ok. 2.5 tys zł.

Później monitorek - na 99% EIZO LCD 21,3" S2100-K.
    ..: F O T O P :..
    NIKON SYSTEM PRO..... i w głowie marzeń 100...

Oszczędny w słowach Awatar octopus
    Miasto
    Poznań, Konin

Domyślnie

Myśle że do samej obróbki zdjęć i grafiki 2D więcej Ci nie potrzeba, jeśli chcesz mieć pełny komfort kup 4GB pamięci RAM zamiast 2GB, ale tego co wiem Windows XP obsługuje właśnie max 2GB RAM, VISTA już nie ma tego ograniczenia i potrafi zarządać pamięcią powyej 2GB.
    Na temat monitora niewiele mogę napisać, ale przeczytaj ten wątek http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=51645
    Sam korzystam w robocie z podobnego sprzętu, ciut gorszy procesor Intela, czasami brakuje pamięci (pracuje na XP), ale może się zrobiłem już za wygodny Aha korzystam sporadycznie z wielkich plików czasami sięgają nawet do 800MB, dlatego zasugerowałem zwiększenie pamięci operacyjnej.
    Do PS/Lightroom/CaptureNX itp. powinno wystarczyć.

pozdrawiam

Domyślnie

Słyszałem wiele opinii jesli chodzi o procesory - czy Intel Core Duo E8400 będzie lepszy od wybranego przeze mnie?

Miasto
    Poznań, Konin

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez FOTOP Zobacz posta