Full frame niczego nie zmienia....bedziesz mial to samo Jesli matryca o srednicy klatki 35 mm ma poruszac sie w podobnych proporcjach...wymaga to adekwatnie wiekszego pola krycia niz obecne obiektywy 35 mm.
Szukaj
Full frame niczego nie zmienia....bedziesz mial to samo Jesli matryca o srednicy klatki 35 mm ma poruszac sie w podobnych proporcjach...wymaga to adekwatnie wiekszego pola krycia niz obecne obiektywy 35 mm.
To po co minolta tak robi ??? wytłumacz laikowiZamieszczone przez Kaleid
pozdrawiam Sebastian
A ja mam wrazenie ze obiektyw sprzedawany z D7D to jest Tamron 17-35Stosujac AS Minolta uniemozliwila sobie sotosowanie wlasnego odpowiednika EF-S/DX . (...)W związku z tym obiektywy Minolty będą miały większe wymiary, wyższą cenę...badz tez nie bedzie dane korzystac z AS.
D70 - bez kitu :O
ten który ogladalem na targach to był 28-75/2,8 Tamrona oczywiscie o czym uświadomił mnie PiotrZamieszczone przez yoss
pozdrawiam Sebastian
Zamieszczone przez Tr0n
NIe wiem..trza sie Minolty spytac. Wzgledy marketingowe pewnie.....stabilizacja z kazdym szklem..brzmi fajnie. Minolta jest strasznie zapozniona w stosunku nawet do Pentaxa...czyms pewnie chca przyciagnac klientow.
Problem w tym, ze sytucaja Minolty wyglada w ogole jakos niefajnie. Nie dosc, ze ich nowe szkla sa bez dwu zdan robione przez Tamrona, to jeszcze takie szklo jak 70-200/2.8, ktore ma SSM (odpowiednik AF-S) kosztuje 1900$, czyli prawie 500$ wiecej niz Nikon 70-200/2.8 VR... No i rzeczywiscie sa opoznieni.Zamieszczone przez Kaleid
Pozdrowienia
Sylwek
Sprzet? Nikogo przeciez to nie obchodzi
Skontaktuj się z nami