Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Domyślnie Uniwersalny zoom do D50

    Witka,

    Proszę o poradę. Chciałbym kupić do D50 jakieś uniwersalne szkiełko 18-200 ewentualnie 28-200. Wiem, wiem.... takie "cóś" to zdaniem wielu marna jakość zdjęć itp.
    Zaznaczam jednak, że jestem raczkującym amatorem a zdjęć nie mam zamiaru wysyłać na wystawy. Dokładnie rzecz biorąc - jeżeli jakość zdjęć z takiego zooma będzie na poziomie kita 18-55 - wystarczy w zupełności.

    Oczywiście istotną rolę odgrywa tu cena

    A może ktoś ma takie szkło do sprzedania ?


    pozdroofka

  2. #2

    Domyślnie

    cena? alez moj drogi, do 10kpln mozna naprawde kupic wiele znakomitych szkiel
    old punks never die
    http://www.lightstalkers.org/krystian_maj
    leica M6, lomo, polaroid100, mamiya, field 5x7, cambo 4x5", schneider, yashica 35electro, D2H

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krystek
    cena? alez moj drogi, do 10kpln mozna naprawde kupic wiele znakomitych szkiel

    Pełny ubaw, krystek. Po pachy
    Proponuję byś swój wyrafinowany humor pokazał szerszemu gronu na jakimś portalu. Może joemonster.org ?

    Nie masz nic sensownego do powiedzenia - nie pisz. No chyba, że siedzisz przy biureczku w pracy i padasz z nudów...

  4. #4

    Domyślnie

    Wiem, ze juz po czasie, ale czy PRZED zakupem lustrzanki nie powinno sie zadac sobie pytania czego oczekuje od aparatu?
    Jesli pierwszym Twoim zakupem po lustrze jest zakup uniwersalnego szkla, nie lepiej bylo kupic dobry kompakt ???
    Ze szkiel w tym zakrsie najlepsze wyniki uzyskuje nowy Nikkor 18-200 VR II
    No i ma VR . Tyle, ze kosztuje tyle co D50 . To pierwszy problem
    Drugi to to,ze nigdzie go nie ma .

  5. #5

    Domyślnie

    w sklepie fotoit mogą sprzedac nówke za 2900... niedługo mają rzucic tansze ale na nie trzeba czekac, a w fotoit mozna kupic (dzwoniłem tydzien temu i mozna było kupic od ręki, tak przynajmniej koles w telefonioe gadał