Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Domyślnie Czy warto D80 na D300 ?

Witam,

Drapię się po łysej głowie, czy warto zmieniać D80 na D300. Jestem amatorem i głównie fotografuję w czasie podróży (podróżuję ostatnio dość często). Nic niezwykłego, głównie zdjęcia pamiątkowe, "pocztówkowe" , czasami coś fajnego wyjdzie - ale to bardziej przez przypadek. W D80 są czasami kłopoty z naświetlaniem i nie zawsze widać to na pierwszy rzut oka na monitorze. Trochę też mnie korci lepsza jakość przy wyższym ISO. Cena nie jest główną przeszkodą, ale chciałbym zasięgnąć opinii doświadczonych kolegów, czy warto ?

pzdr 124miko

Domyślnie

Jak Cię stac to na pewno warto. W każdym calu lepszy. Pozdrawiam.

Domyślnie

Ja zamieniłem (a właciwie dokupiłem). To co mi się w D300 podoba w stosunku do D80 to:
    - z D300 wychodzą dobre jpg, nie muszę robić w RAWach, co wynika z tego, że D300 pozwala na lepsze wyostrzenie i saturację - tak jak lubię
    - lepszy pomiar matrycowy (w D80 częste przepały - trzeba było bardzo uważać i korygować na minus)
    - no i wysoki FunFactor D300 (czyli powiedzmy wartość gadżeciarska, przyjemność z posiadania i używania)

Ja nie żałuję...
    Pozdrawiam, Piotr

Vodafone
    Gość

Domyślnie

Oczywiście że warto !!! To tak jak zapytać się czy warto mając Mercedesa klasy C zamienić go na Mercedesa klasy E !!!

Domyślnie

Miałem C (W203), teraz mam E ( W211), ale coś mi się wydaje, że następna będzie ponownie C ( nowa ). Za duża i chyba tyle miejsca nie potrzebuję, oraz inne sprawy, ale to OT.
    pzdr 124miko

Domyślnie

Nie warto. D300 to dno i bąbelki. Mój Sony Ericsson K750i mniej szumi niż ta nędzna puszka... chociaż... zaraz, zaraz... wrzuciłem opcję szukaj na forum i wyszło, że warto
    2xD700, 2xSB910, Z 16 2.8, S20 1.8, T28-75 2.8,N 35 1.8, N50 1.4, 85 1.8, S 150 2.8
    NAKMUAY BLOG

Domyślnie

tez by wymienił ale nie wiem czy warto..? prawie 7000 z gripem to trochę musi zarobić na siebie