Close

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37
  1. #11

    Domyślnie

    zdjecia super a dopasowane opisy sprawiaja ze oglada sie je jeszcze weselej , co do ostatniej fotki hmmm, nie widzialem jej wczesniej, tylko mowiles, ze niezle pojechalem , ja poprostu tak ponaciagalem ryja ze nie zdazyl wrocic do stanu wyjsciowego a tu "pstryk" i zostalo dlaczego sadzisz ze bede niezadowolony z tej fotki? jest ok
    Aviation Photography by Qna
    Grillowane marchewki, alpejskie szerszenie w bitej śmietanie i wulkan w sosie bałkańskim

  2. #12
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Legnica/Wrocław
    Posty
    231

    Domyślnie

    świetne! i opisy i zdjęcia. Szczególnie mi się podoba światło i sceneria na 26, ta przepaść w tle! Nadawałoby się na plakat do jakiegoś filmu...

  3. #13

    Domyślnie

    Super , z przyjemnością się ogląda!

  4. #14

    Domyślnie

    Czeczency mnie zniszczyli... oczywiscie pozytywnie zamiast termosu wkleic rpg i jak prawdziwi... bardzo fajny reportazyk... ehh szkoda ze mnie nie bylo...

    p.s. Skad sie bierze takie czeczenskie szmatki? przydalyby mi sie zeby ukryc sie w krzaku przed zoltymi jak bede robil kurczaki

  5. #15

    Domyślnie

    Ja cos czułem, że imperator musi być canoniarzem...
    Dziki jakiś ten kolo zawsze był...
    Pozdrawiam.
    MamiyaRB67, D90, D70, 12-24, 18-70, 28-80, 35, 50, 180, 70-300...
    |||blog ||| maciejsimm.com|||

  6. #16

    Domyślnie

    Wszystkie oddaja klimat waszego wypadu, poczulem sie jakbym tam byl. Najwiecej czasu spedzilem ze zdjeciem nr 26, rewelacja.
    W życiu piękne są tylko chwile
    Blog

  7. #17
    Sławomir Szychowski Awatar Sl@wcio
    Dołączył
    12 2005
    Miasto
    Golczewo/Szczecin
    Posty
    2 053
    Wpisów
    6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shaolin Zobacz posta
    Czeczency mnie zniszczyli... oczywiscie pozytywnie zamiast termosu wkleic rpg i jak prawdziwi...
    No kolega niech nie przesadza, rodem z Polszy jestem.

  8. #18

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sl@wcio Zobacz posta
    No kolega niech nie przesadza, rodem z Polszy jestem.

    Poprostu Wasze ciapki bardziej sie rzucały w oczy niz moje jak bym wiedział do dla potrzeb foto przytargał bym na góre jakies RPG , a tak powaznie do 100% zczeczenienia to jeszcze brody, turbany itp...
    Aviation Photography by Qna
    Grillowane marchewki, alpejskie szerszenie w bitej śmietanie i wulkan w sosie bałkańskim

  9. #19

    Domyślnie

    Fajny wypad mieliście,tylko pozazdrościć.Super foty i komenty pierwsza klasa

  10. #20

    Post

    hejjjjjjjjjjjjjj witam serdecznie wszystkich a szczególnie 11 świrów)))))))

    Nio zdjęcia superaśne)))))Ja zdjęciami zrobionymi swoim ,,tajnym sprzętem" hihihihihi raczej nie będę się chwalić aczkolwiek nie są aż takie złe) ale mam coś innego ........... wejdż tutaj

    http://pl.youtube.com/watch?v=Wz4PRb...page=1&t=t&f=b



    ciekawe czy rozpoznacie siebie?

    pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia-na pewno na pokazach w Axalp 2008

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •