Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: coolpix p5000

yendash
    Gość

Domyślnie coolpix p5000

Witam.
    Chciałem podpytać użytkowników tytułowego aparatu o obsługę kart. Kupiłem sobie właśnie wspomniany aparat i trochę mi skrzydła opadły. Próba zmuszenia go do współpracy z kartą 2GB (Sandisk) kończy się komunikatem że karta jest zabezpieczona przed zapisem. Byłem w komisie znajomego a tam inny egzemplarz tego modelu bezproblemowo obsługuje tę kartę. Swój aparat kupiłem na all... i jest z jakiejś dziwnej, może bezpośredniej, dystrybucji. Sprawdzałem firmware i obydwa miały teoretycznie ten sam 1.0. Za ewentualne sugestie z góry dziękuję?
    No i ... wq... mnie ten szum podczas działania aparatu. Nie jestem przyzwyczajony do fotografowania suszarką.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez yendash Zobacz posta
    Witam.
    Chciałem podpytać użytkowników tytułowego aparatu o obsługę kart. Kupiłem sobie właśnie wspomniany aparat i trochę mi skrzydła opadły. Próba zmuszenia go do współpracy z kartą 2GB (Sandisk) kończy się komunikatem że karta jest zabezpieczona przed zapisem. Byłem w komisie znajomego a tam inny egzemplarz tego modelu bezproblemowo obsługuje tę kartę. Swój aparat kupiłem na all... i jest z jakiejś dziwnej, może bezpośredniej, dystrybucji. Sprawdzałem firmware i obydwa miały teoretycznie ten sam 1.0. Za ewentualne sugestie z góry dziękuję?
    No i ... wq... mnie ten szum podczas działania aparatu. Nie jestem przyzwyczajony do fotografowania suszarką.
    Przestan marudzic, tylko idz do sklepu z reklamacja. Niech oni sie martwia.

yendash
    Gość

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez pioter m Zobacz posta
    Przestan marudzic, tylko idz do sklepu z reklamacja. Niech oni sie martwia.
    A może coś bardziej rozsądnego? Po przeczytaniu treści odnośnie miejsca zakupu.

Domyślnie

rozumiem, ze karta byla odbezpieczona przed zapisem... taki maly plasticzek powinien byc przesuniety w kierunku stykow karty.