Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Czy warto D80

Oszczędny w słowach Awatar m@riusz
    Miasto
    Nowy Dwór Mazowiecki

Smile Czy warto D80

Mam możliwość kupić nowego D80 z obiektywem Tamron AF 55-200mm F/4-5.6 Di II LD Macro za 2450 PLN. Czy warto kupić taki zestaw za tę kaskę? Nadmienie że jestem totalnym amatorem!!! Z góry dziekuję az pomoc.

Domyślnie

Nic nie piszesz o gwarancji/fakturze/paragonie.
    Wejdz na Ceneo / Skapiec / Allegro itp. i porownaj z nowymi lub innymi uzywkami.
    Jesli chodzi o mozliwosci ... to , jakby to powiedziec , nikt nie wywrozy do czego go chcesz uzywac portret/macro/samoloty/ptaki/koncert/cokolwiek innego

Domyślnie

no człowieku jeśli to rzeczywiście nowy aparat ( gwarancja itd ) to na samym body jestes do przodu, a szkło masz za darmo ! Więc nad czym tu się zastanawiać? No chyba, że import, brak gwarancji itd - w to ja bym nie wchodził.
    pdzran pisaliśmy razaem - Ty szybciej
    ff

Miasto
    Nowy Dwór Mazowiecki

Aparacik jest nowy z gwarancją, bez paragonu czy faktury vat ze względu na to jest prosto z polskiej hurtowni, cena jest taka bo jest bez vatu i za taką kwotę mogę go mieć. Chciałbym go używać do macro czy krajobrazów.

Domyślnie

a czyja ta gwarancja ?
    nie wiem czy dobrze kojarze ale hurtownia powinna takze wystawic f-re
    nie wiem czy moje domysly sa sluszne - ktos wzial f-re i zwrocil Ci VAT a Ty masz sprzet ?
    Ostatnio edytowane przez pdzran ; 21-08-2007 o 12:18

Miasto
    Nowy Dwór Mazowiecki

Szwagier pracuje w firmie informatycznej i ma możliwość zamówienia sprzętu na firmę w cenie bez Vat.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez m@riusz Zobacz posta
    Szwagier pracuje w firmie informatycznej i ma możliwość zamówienia sprzętu na firmę w cenie bez Vat.
    Ok , nie bede sie zaglebial , nie wiem jak z gwarancja , bo byc moze pozniej wymagany jest dowod zakupu - pomysl o tym.