Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
  1. #1

    Domyślnie Głośniki do laptopa

    Cześć,

    Chcę kupić głośniki do laptopa, które nie będą duże i będą miały lepszy dźwięk niż ten z monitora czy laptopa. Doradzicie coś na co warto wydać kasę. Załóżmy, że do 400 PLN chciałbym się zmieścić.

  2. #2

    Domyślnie

    Podobno Edifier'y są chwalone - sam nie miałem do czynienia. Spojrzałbym w stronę ich najtańszych studyjnych, miast typowo komputerowych.
    "...Kto zagląda pod powierzchnię, czyni to na własną odpowiedzialność..."
    http://commons.wikimedia.org/wiki/Windmill
    Pstrykoaparat + obiektywy + okulary korekcyjne -10.5 dioptrii.
    "Don Kichote to zły człowiek był..."

  3. #3

    Domyślnie

    Dzięki. Nie znam się na audio. Studyjne ok, jednak występują w systemie 2.0. Wolałbym jednak 2.1 z nawet niedużym subwooferem. Te wyglądają ok i mają spoko opinie.

  4. #4

    Domyślnie

    Ja mam od wielu lat Edifier R1280T. Do blaszaka. Mieszczą się w twoich widełkach cenowych, nie są duże. W tych pieniądzach nie wiem czy najlepszy wybór, ale jeśli nie ma się przesadnie wygórowanych wymagań to się sprawdzają. A do lapka lub fona zapodaję po BT Soundcore motion+. Też w 4 stówkach się mieści. I jak na takiego malucha w takich pieniążkach "potężne" brzmienie.

  5. #5

    Domyślnie

    Dziękuję za odpowiedź
    Napisz proszę czy Soundcore motion+ podczas ładowania gra normalnie czy wtedy nie działa.

  6. #6

    Domyślnie

    Tak, gra także w trakcie ładowania. Z tego co pamiętam to z fonem sparował się błyskawicznie, na fona też jest apka z ekłalizerem. Z lapkiem dopiero po kilku próbach, ale od tamtej pory już zeroproblemowo. Jako przenośny głośniczek z dobrym brzmieniem moim zdaniem król w kategorii cena(po taniości)/jakość. Bo ja niestety każdą złotówkę ze wszystkich stron oglądam przed wydaniem

    PS Te edki oczywiście grają lepiej, ale to sprzęt nieprzenośny a mi ostatnio się przydają takie bardziej mobilne.