Close

Strona 1 z 18 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 173
  1. #1

    Domyślnie Chcę poczuć magię FF! Ratunku!

    Powiedzmy, że masz 10000 pln.
    Powiedzmy, że chcesz się pobawić aparatem z FF.
    Powiedzmy, że nie chodzi o budowanie systemu, raczej o jeden, dwa stałoogniskowe, jasne obiektywy.
    Powiedzmy, że nie zależy Ci na żadnej konkretnej "dyscyplinie". Do ptaków jest m4/3. W góry jest m4/3. Są małe, jasne stałki.
    No ale jednak chciałoby się zobaczyć samodzielnie cóż to za magia jest w tym FF.
    Zero uprzedzeń, zero doświadczeń. Czysta karta.

    Widzę, ze jest tutaj sporo ludzi, którzy mają m4/3 i FF.
    Co byście kupili? Tak, żeby przy odsprzedaży (za sezon, dwa) nie stracić na tym worka złotówek.
    A7mk2? NikonZ5? CanonRP? Panasonic S5?
    PS. Jakaś dziwna promocja jest na Z5, bo nowe można kupić dużo taniej niż używane na OLX...
    | tohu wawohu |

  2. #2

    Domyślnie

    FF nie ma żadnej magii. Ale ma kilka zalet.
    Nie znam się na innych systemach ale przy tym budżecie w Nikonie to Z5 + 85mm (ew. 35mm) lub (wiem, nie stałka) 24-120/4. W Sony jest lepszy wybór optyki, więc może być ciekawszym systemem.
    Jak się przesiadłem z APSC na D750 +Sigma 24-105/4, to odczułem różnicę
    Pozdrawiam Krzysiek vel kojot. |Z6II|N24-70/2.8S|N70-200/2.8S|N24-200|ZTC-2.0x|S135/1.8|V40/1.2|N105/2.5| kojotowe.pl fikołki

  3. #3

    Domyślnie

    Nikon rzeczywiście ma teraz promocje.
    Z5 kosztowała mnie 2 lata temu 5900, teraz ok.5000. Może coś nowego wyjdzie albo się nie sprzedawało.
    Może w tym wypadku za dużo nie stracisz, dołóż z drugiej ręki 24-70/4 albo jakąś stałkę 1.8 i działaj.
    Ostatnio edytowane przez lipek1969 ; 02-11-2022 o 22:48

  4. #4

    Domyślnie