Szukaj
Z6II + N 17-28/2.8, N 28-75/2.8, N 70-180/2.8, N 24-200, T 70-300Z, V 20/2.8, N 40/2.0, V 85/1.8.
D750/800 + N 24-70/2.8, N 50/1.8G, S 135/1.8 Art.
było D70, D40, D60, D80, D90, D700, D7000, D7100, D600, D750, D7200, D7500, Z5.
moje pstryki, na fejsie, instagram
Wysuwający się tubus znam - mam 12letniego N18-105 i też już się samoczynnie wysuwa. Ewidentnie z przepracowania. Ale to mi akurat jakoś wybitnie nie przeszkadza. Bardziej zastanawiam się czy iść w ciężkie, droższe acz mega szybkie, jasne i ostre szkło bez vr czy może (zakładając , że i tak mam na stanie stałki np Sigmę Art 35 1.4 i N180 2. nie pójść w 24-120 f4. 90% zdjęć biegowych i tak robię na zewnątrz a tam gdzie byłbym w budynkach podpinał bym sporadycznie stałki.24-120 niby f4 ale vr+iso i można poszaleć Nie jest to mozesz szkło pro ale czy obrazek i af tak bardzo odstają od 24-70N lub jego konkurentów?
Jeśli światła masz dosyć, to zakres szkła zrobi Ci większą robotę niż jaśniejszy otworek. Przy 2,8 i biegających osobach i tak będziesz pewnie domykał przysłonę, żeby trafić co chciałeś.
Tak więc temat w toku. Na razie mam "nagrany" N24-70. Chcę sprawdzić szczególnie tę legendarną celność i szybkość af. I jak to będzie "grać" z d610. Wolniejszymi złapałem kilka fajnych chwil-zobaczymy jak to wyjdzie z spotkaniu z legendą Jeśli okaże się, że się nie dogadujemy - pomyślę o 24-120.
Stałki zostają ze mną - zawsze się przydadzą. I jeszcze decyzja co zrobić z 70-300. Szczególnie jeśli naprawa wyniesie 80% tego co zapłaciłem. Tak czy inaczej dziękuje za opinie i rady. Jak tylko przetestuję - podzielę się wrażeniami
Skontaktuj się z nami