Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1

    Domyślnie Czekany Molecule

    Realizacja na zlecenie nowego polskiego producenta czekanów carbonowych Molecule

    1.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_DSC0409ready_final.jpg
Wyświetleń:	22
Rozmiar:	4,86 MB
ID:	61534


    2.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_DSC0441readySMALL.jpg
Wyświetleń:	19
Rozmiar:	1,32 MB
ID:	61535


    3.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_DSC0446readySMALL.jpg
Wyświetleń:	19
Rozmiar:	1,38 MB
ID:	61536


    4.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_DSC0459readySMALL.jpg
Wyświetleń:	19
Rozmiar:	1,51 MB
ID:	61537


    5.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_DSC0531ready_Small.jpg
Wyświetleń:	18
Rozmiar:	1,31 MB
ID:	61538

  2. #2

    Domyślnie

    Nie znam się , to się wypowiem. Super, a nawet ********** jak dla mnie. Bardzo mi się podoba


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #3

    Domyślnie

    fajne, fajne ale mam lekki dysonans bo czy czekany nie powinny być lekko oszronione jak i te kawałki podłoża? czy może one mają jakąś super technologię że się nie szronią - nie znam się na czekanach więc nie bić mnie jeśli gadam głupoty
    możliwe, że się nie znam a monitor mam słaby

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czupacabra Zobacz posta
    Nie znam się , to się wypowiem. Super, a nawet ********** jak dla mnie. Bardzo mi się podoba


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Dziękuję bardzo

    - - - - kolejny post - - - - - -

    Cytat Zamieszczone przez notdot Zobacz posta
    fajne, fajne ale mam lekki dysonans bo czy czekany nie powinny być lekko oszronione jak i te kawałki podłoża? czy może one mają jakąś super technologię że się nie szronią - nie znam się na czekanach więc nie bić mnie jeśli gadam głupoty