Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Nikon D610 - irytujący szczegół

    Witam,

    Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem ND610. Przesiadłem z d90 rocznik 2009 na sprzęt (podobno) z 2019 roku. Przebiegiem poniżej 2k. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Jeśli ktoś duma czy z d90 (który jest świetnym aparatem) warto to polecam...zakończenie dumania i spróbowanie Obawiałem się kwestii tego jak będzie leżał w ręku ale uchwyt porównywalny z d90 (może faktycznie odrobinę płytszy) i daje radę.

    Cały czas studiuję sprzęt i jestem zadowolony. Jest natomiast jeden szczegół, który mnie irytuje i chętnie się dowiem jak to wygląda u Was.
    Chodzi o klapkę gniazda baterii. Przy każdym ruchu dłoni wyczuwam bardzo delikatny luz pod nią i słychać dźwięk pracy plastiku. Tak jakby był tam jakiś mikro luz. Niestykanie. W leciwym d90 nie ma tego problemu. Z drugiej strony w d90 jest jedna karta a tu obszar większy bo dwie. Wszystkie śruby sprawiają wrażenie nieruszanych. Ogólnie sprzęt wygląda jak nówka. I tylko ten dźwięk.
    Pytanie czy ten luz nie wpływa na kwestie uszczelnienia gniazda?

    Czy w d610 to norma?

  2. #2

    Domyślnie

    Z tego co pamiętam to u mnie trzymało się to solidnie, ale czy nie było "mikroluzów" to już nie pamiętam. Z całą pewnością nie było tam nic, na co zwróciłbym uwagę.

  3. #3

    Domyślnie

    Miałem inny problem z tą klapką. Po prostu odpadła parę razy. Raz musiałem kupić na allegro. Innymi razy już ja znajdywałem i problemu nie było. Czasami miałem niedomknietą tą klapkę i sprawa jasna, że podczas transportu mogła o coś zahaczyć, ale w innych przypadkach to sam nie wiem czemu. Poza tym bardzo dobry aparat jak na swoją cenę. Czasami wolę portrety robić 610 niż 750, a to z powodu koloru skóry, chociaż wszystko można skorygować podczas obróbki.

    Wysłane z mojego Redmi Note 6 Pro przy użyciu Tapatalka

  4. #4

    Domyślnie