Witam wszystkich serdecznie. Od 2008 roku użytkuję aparaty marki nikon. Do dnia dzisiejszego nie miałem przyjemności spotkania z serwisem Nikon. Niestety w związku z tym, że na matrycy zakupionego przeze mnie do fotografowania na zimowych zawodach sportowych aparatu Nikon D850 pojawiły sie bad pixele odesłałem aparat do serwisu i po kilku dniach otrzymałem taką zaskakującą odpowiedź. Dla mnie szok
Szanowna Pani / Szanowny Panie, z przykroscią informujemy, że naprawa nie może być wykonana w ramach
udzielonej gwarancji producenta, gdyż uszkodzenie sprzętu powstało wskutek przyczyn wyłączających gwarancję.
Wymiana matrycy
Wymiana wyklejek.
Z przykrością informujemy, że sprzęt wymaga części zamiennych, które nie są dostępne lokalnie w tej chwili.
Zamówienie do europejskiejgo centrum części / producenta zostało już wprowadzone w ramach priorytetu.
Wymagane części
128XK IMAGE SENSOR UNIT 1 3 043,45 23% 3 043,45 3 743,44
125XL SUB GRIP RUBBER UNIT 1 60,85 23% 60,85 74,85
125XM REAR RUBBER UNIT 1 25,82 23% 25,82 31,76
Robocizna
Naprawa - płatna 23% 572,00 703,56
Transport 23% 20,32 24,99
Do zapłaty: (PLN) 4 578,60
Co powiecie w tym temacie ?
Osobiście postanowiłem założyć sprawę sądową.
Temat jest dla mnie oczywisty. Uważam że NIKON Polska ewidentnie nie dotrzymuje warunków gwarancji.
Dodam tutaj, że aparat jest w stanie idealnym niemalże fabrycznym. Aparat praktycznie używany z jednym obiektywem. Nie ma żadnych brudów i paprochów. Szanuje sprzęt na którym pracuję.
Mariusz Stychno
ulmarsportphoto.com
W Polsce autor artykulów i zdjęć dla największego polskiego magazynu NTN Snow and more oraz autor na optyczne.pl
W Austrii autor zdjęć dla KSC Hahnenkamm Race oraz magazynu A1. W Szwajcari autor zdjęć dla magazynu Snowactive
Szukaj
Skontaktuj się z nami