Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
  1. #1

    Domyślnie Fotografia aut - dziwne oczekiwania klientów?

    Cześć Wam.

    Chyba nie było takiego tematu więc poruszam, najwyżej burę dostanę

    Otóż postanowiłem, że zajmę się fotografią motoryzacyjną zarobkowo, a konkretnie zależy mi na zdjęciach mniej więcej tego typu https://www.youtube.com/watch?v=ngX4Dbeuwwg
    (Kto mnie zna z forum ten wie, że zajmuję się od lat fotografią lotniczą, ale także eventową od jakiegoś czasu)
    Chodzi o sesje pozowane (głównie statyczne ale nie tylko), z użyciem lamp lub światła zastanego (lub połączenia obu), w ciekawych miejscach, aut amerykańskich ale także sportowych i supersportowych, zależy mi na tym, aby to była fotografia na najwyższym poziomie. Jedna sesja, max kilka fotek dla klienta - w sumie godzinowo, biorąc pod uwagę fakt, iż w cenę usługi muszę także uwzględnić czas, jaki poświęcam na znalezienie miejsca (do kilku godzin poszukiwań), czas sesji (od godziny do kilku) i na końcu obróbka (od godziny wzwyż), to wychodzi minimum 4 godziny czasu. A ponieważ celuję w zdjęcia nazwijmy to "beauty ", ponieważ byłyby tak dopracowane, to dlatego właśnie nie zamierzałem oddawać potencjalnemu klientowi więcej niż kilka ujęć - wyznaję zasadę, że lepiej mniej, a w lepszej jakości, aniżeli hurtem oddawać badziewie.

    I tu przechodzę do MERITUM:

    Jakiś czas temu w jakimś stopniu poznałem taki dość wąski krąg ludzi związanych z muscle carami, i plan był taki, żeby zacząć u nich tą przygodę. Jednak ostatnio przeżyłem niemały szok, gdy dowiedziałem się, że u nich ludzie, którzy robią zdjęcia biorą 100-450zł ze sesję i w tej cenie oddają blisko 30 zdjęć. Więcej biorą profesjonaliści, i oni robią dla różnych stowarzyszeń, które mają na takie rzeczy większy budżet - tak usłyszałem.