Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Domyślnie Nikon , jakie body i obiektyw ?

    Mam dylemat, po kilkunastu latach zaczynam intensywnie myśleć o zmianie aparatu.
    Dlatego zwracam sie do profesjonalistów o pomoc..

    Do tej pory uzywalam nikon d5000 i obiektywy:
    Stary poczciwy Nikkor ze slabym światłem 70-300 i kilka innych słabszych teleobiektywow sigmy.
    Jestem amatorem, potrzebuje zmienic wyslużone body na cos innego. Zalezy mi na szybkim Af ponieważ często robie zdjecia zwierzetom w ruchu. Niewiele brakowało i wybralabym nikona d750 i ciagle się nad nim zastanawiam.
    Budzet 4000-5000tys.

    Druga sprawa, obiektyw. Na pewno na razie zostawię mojego Nikkora i za jakis czas przymierze sie do kupna obiektywu. Trzeba jednak troszkę odłożyć kasy. Nie znoszę staloogniskowych, to nie moja bajka
    Bardziej mysle o jakims następcy Nikkor 70-300 ale może z oddrobine jaśniejszym swiatlem .

    Jaki zestaw byłby dobry?
    Z naciskiem na body nikona ?

    Fotografuje glownie zwierzeta -psy, konie i w odleglosciach na jakie pozwalal mi poprzedni obiektyw . Mogę liczyć na jakies propozycje ? Bo juz od roku myślę i nic nie mogę dla siebie wybrać na kolejne 10 lat ?
    Dziękuję
    Ostatnio edytowane przez Kamila_ ; 12-01-2022 o 19:17

  2. #2

    Domyślnie

    Jeżeli D750 to chyba tylko używany i wtedy w budżecie się mieścisz. Nowego już nie da się kupić. Gdyby inny budżet można by myśleć o bezlusterkowcu. Z5 a lepiej Z6, ale to inna półka cenowa. Za to przyjemność z użytkowania.

  3. #3

    Domyślnie

    D750 nowy na allegro mi sie przewinąl ?
    Jestem sklona zastanowić sie nad Z6 (w końcu są raty ). Choc bezlusterkowiec jest dla mnie nowością. Co do niego podpiąć ?

  4. #4
    Oszczędny w słowach Awatar Kulfon77
    Dołączył
    03 2021
    Miasto
    Sieradz,Rheinstetten
    Posty
    53

    Domyślnie