Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
  1. #1

    Domyślnie Komputer All-In-One

    Witajcie,

    Tak się składa, że muszę żonie wymienić laptopa. Jednak nie potrzebuje ona nowego, tylko szybszego i cichszego niż jej obecny sprzęt, to dogadałem się z nią, że weźmie mój obecny sprzęt, a ja się rozejrzę za czymś dla siebie.
    I tak zastanawiam się nad komputerem All-In-One Dell Optiplex. Nie mam doświadczenia z tymi komputerami, więc pytam na forum czy to ma sens. Komputer wykorzystywany będzie w ok. 25-30% do obróbki zdjęć. Reszta, to przeglądanie neta, pakiet office w zdecydowanej większości Excel, sporadycznie CAD.
    Oczywiście rozważam też pozostanie przy laptopie i zakup czegoś takiego: Dell Inspirion G15. Natomiast powyższa opcja wydaję mi się bardziej ciekaw i wygodniejsza.

    Na forum widziałem kilku specjalistów od sprzętu komputerowego, dlatego liczę na Waszą pomoc

  2. #2

    Domyślnie

    Witam
    Ten Optiplex ma błyszczącą matrycę. Czy to Ci nie przeszkadza, szczególnie przy obróbce zdjęć?
    PozdrawiaM.

  3. #3
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Na takich co wkleiłeś to nie znam się, patrzę raczej pod specyfikację i teraz np takie coś jest w świetnej cenie https://www.sferis.pl/lenovo-legion-...0-home-p718167 lub trochę tańszy https://www.sferis.pl/lenovo-legion-...-black-p703179
    Ostatnio edytowane przez ksh ; 20-11-2021 o 18:26

  4. #4

    Domyślnie

    Optiplexy są spoko


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #5

    Domyślnie

    Celując w A-I-O dopłaciłbym do tego, patrząc tylko w specyfikacje:
    https://www.x-kom.pl/p/597024-all-in...l#Specyfikacja
    Dodatkowy HDD 1TB na dane plus grafika NV z osobną GDDR.

    Wiadomo, że AIO są droższe od podobnego zestawu desktop - monitor, jak zawsze coś za coś.
    "...Kto zagląda pod powierzchnię, czyni to na własną odpowiedzialność..."
    http://commons.wikimedia.org/wiki/Windmill