Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1

    Domyślnie Lampy do fotografii lifestylowej we wnętrzach (nie do fotografii wnętrz)

    Witam.
    Potrzebuję dość szybkiej pomocy. Do tej pory fotografowałem kulinaria głównie przy świetle zastanym, natomiast pojawiła się potrzeba robienia sesji lifestylowych w restauracji. Konkretnie chodzi o to, że światła naturalnego już zdecydowanie zabraknie, a doświetlić trzeba nie tylko produkt ale też wnętrze niewielkiej restauracji.
    Nie mam żadnego doświadczenia w pracy z lampami błyskowymi. Jedynie ze światłem ciągłym.

    Nie mam bladego pojęcia jakiej mocy potrzebuję żeby doświetlić wnętrze (nie mówię że całe, równomiernie, ale jakąś część).
    Myślę o tym, aby kupić 2 lampy : Quadralite move x300 oraz Quadralite Up! x200.
    Preferuję zdecydowanie szeroko otwartą przesłonę i raczej będę imitował światło z okien, czyli z jednej strony, więc wtedy mógłbym stosować oba jednocześnie lub pojedyńczo. Cienie będę doświetlał blendami.
    Na pewno będę zmiękczał softboxem.

    Czy te lampy się nadają , chociaż na początek?
    I pytanie co do tego dokupić, żeby mieć dość szerokie pole manewru. Softbox to podstawa dla mnie. Co jeszcze może się przydać?
    Wiem, że pytania o dodatki dość chaotyczne i głupie, bo skąd możecie wiedzieć co mi się przyda, ale muszę szybko podjąć decyzję, a dopiero potem będzie czas eksperymentowanie i naukę z tymi zabawkami. Nie wiem nawet jakie efekty osiąga się przy użyciu parasolki a jakie przy użyciu beauty disha... na naukę w praktyce przyjdzie czas, ale zakup muszę ogarnąć dosłownie w ciągu kilkunastu godzin

  2. #2

    Domyślnie

    Cięzki i wysoki statyw który możesz wystawić za okno i świecić prze to okno. 1500Ws
    gripstatywy i murzyny różnych rozmiarów
    2-3 mniejsze lampy + mniejsze murzyny
    rozpory (autopole) magic army

  3. #3

    Domyślnie

    Daruj sobie lampy. Do wnętrz to dobry statyw i klejenie HDRów.