Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    03 2019
    Miasto
    Wólka Kozodawska
    Posty
    20

    Domyślnie Fotografia lotnicza - co wybrać: D7500 czy Z50

    Dzień dobry
    Jestem amatorem użytkującym D5300 wraz z obiektywami Tamron 150-600 G2 i Nikkor 70-300. Fotografuję głównie samoloty i czasami sport.
    Chciałbym zmienić aparat na taki który ma lepszy AF i szybsze zdjęcia seryjne. Warunki: aparat fabrycznie nowy i budżet do 4500pln.
    Zainteresowałem się d7500 i z50+ftz (wiem że d500 byłby najlepszy ale odpada ze względu na cenę). Poradzicie proszę który z dwóch wymienionych aparatów będzie dla mnie lepszy?

    Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

  2. #2

    Domyślnie

    Znasz odpowiedź i zadajesz pytanie na temat kompromisu który w relacji cena/jakość jest bez porównania gorszy. Ja bym się raczej zastanowił nad sposobem sfinansowania używanego D500. Wiele też zależy co fotografujesz w wymienionych dziedzinach. Jeżeli to są samoloty na płycie, czy sportowcy na podium to niczego nie zmieniaj bo szkoda pieniędzy. Jeżeli to jednak są sceny bardzo dynamiczne w słabszym oświetleniu to sprzęt odgrywa pierwszoplanową rolę i półśrodki raczej nie przyniosą satysfakcji z zakupu tego co proponujesz do wyboru.
    D500, S17-50/2.8, T150-600, N10-24,

  3. #3
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    03 2019
    Miasto
    Wólka Kozodawska
    Posty
    20

    Domyślnie

    Sceny dynamiczne oczywiście.
    Obecnie robię takie zdjęcia D5300 i daje radę. Tyle że wymaga więcej wysiłku, uwagi i procent zepsutych zdjęć jest spory.
    Chce zrobic kolejny krok jednak niekoniecznie milowy. Za 2-3 lata być może znowu pójdę dalej i wówczas będę się zastanawiał czy d500 czy może już z6+?

    Natenczas potrzebuję wybrać któryś ze wskazanych w temacie aparatów - liczę na wskazówki tych którzy z nich korzystali lub korzystają.

    Dziękuję za zrozumienie.