Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie nikon d3100 NIKKOR AF-S MICRO 60MM F/2.8G ED

    Witam serdecznie. Na początku zaznaczę ,że dopiero rozpoczynam swoją przygodę z fotografią ,posiadam używke nikon d3100 z obiektywem 18-105, myślę o dokupieniu obiektywu NIKKOR AF-S MICRO 60MM F/2.8G ED ,który ma mi posłużyć do fotografii produktowej, pytanie czy body wyciągnie soki z takiego obiektywu, chciałabym drugi obiektyw przeznaczony do krajobrazu, architektury, urbexu itp ,może polecicie coś ? Tylko nasuwa sie mi pytanie czy nie zmienić body, choć jak mowie jestem początkująca , martwi mnie jedno, że zmieniając ew w przyszlosci aparat np z serii 7000 ,te obiektywy nie będą kompatybilne. Z góry dziękuję za każdą poradę.
    Ostatnio edytowane przez andzia87 ; 22-07-2020 o 21:07

  2. #2

    Domyślnie

    60 Micro jest OK do fotografii produktowej. Obiektyw będzie kompatybilny zarówno z aparatami formatu DX (np. D3100) jak i pełnoklatkowymi.

  3. #3

    Domyślnie

    Hej Znalazlam jeszcze alternatywe TAMRON SP 90MM F/2.8 DI MACRO 1:1 VC USD , ciekawa opcja jest m.in stabilizacja obrazu. Dodam,że będę zaczynać od zlecenia u jubileria, bizuteria itp i tak mysle nad tym nikorrem 60 a tamronem, tamron kusi bo z drugiej reki taniej dostane. Zastanawiam się jakie móglby ew jeszcze walory wniesc tamron ? Przez stablizcje ew jakies zdjecia sportowe , z bliska skatepark klimat? Dzieki ,z gory za odpowiedzi,caly czas poglebiam wiedze,ale to nie takie proste na start,a chce zaopatrzyc sie w sprzet ,ktory latami bedzie mi sluzyc mimo ,ew zmiany body Jak sadzisz lepiej kupic nowy obiektyw ? Moze znasz jakas gielde internetowa ,ktora warto sie zaintersowac?

  4. #4

    Domyślnie