Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1

    Domyślnie Lampa reporterska do D7500

    Cześć
    Potrzebuję porady w sprawie wyboru lampy reporterskiej.
    Jestem amatorem. Poszukuję lampy reporterskiej do D7500.
    Czytam różne informacje i blogi na temat lamp reporterskich i mam jeszcze większy dylemat i mętlik w głowie.
    Nie wiem co wybrać. Będę robił zdjęcia w mieszkaniu , w salach bankietowych, kościołach,
    trochę architektury, takie typowo amatorskie itp.
    Nie zamierzam rozbudowywać dodatkowego układu z lampami, po prostu chcę jedną dobrą lampę
    która będzie niezawodna, z możliwością zakładania dyfuzorów i filtrów która zastąpi flesz w obecnym aparacie.
    Interesuje mnie lampa nowa nie używana.
    Mam następujące typy:
    SB700
    Yongnuo YN958 II
    Metz44AF-2
    A może proponujecie jeszcze inną?
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Alojzy Zobacz posta
    Nie wiem co wybrać. Będę robił zdjęcia w mieszkaniu , w salach bankietowych, kościołach, trochę architektury, takie typowo amatorskie itp...

    Mam następujące typy:
    SB700
    Yongnuo YN958 II
    Metz44AF-2
    A może proponujecie jeszcze inną?
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    SB-700 słaba, YN nie znam, 44AF-2 słaba...

    Lampa reporterska, tym bardziej używana w salach i kościołach powinna mieć moc na poziomie SB-900/SB-5000.
    Takie przyzwoite minimum. Jeśli za drogo, możesz zobaczyć coś z wyższych modeli Godox/Quadralite, Triopo, czy Sunpak. Zasada jest jedna - mocy nigdy za wiele.

  3. #3

    Domyślnie

    Nie pchaj się w żadne YN itp. Kup używkę SB-800. Chyba najlepsza jaką zrobił nikon. Można podłączyć 5 akku, nie przegrzewa się. SB-900 też dobra tylko lubi się przegrzać np. na komuniach. Moje dwie SB-800 pracują od wielu lat na ślubach bez żadnych problemów.

  4. #4

    Domyślnie