Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Nikon D3100

  1. #1

    Question Nikon D3100

    Witam serdecznie!
    Od dziecka interesuję się fotografią, lustrzanka to zawsze było moje marzenie, które chcę obecnie spełnić, miałam dawniej aparat cyfrowy, który się niestety popsuł i z powodu braku środków na nowy aparat, pozostał mi jedynie telefon, który służył do upamiętniania chwil. Parę razy miałam okazję korzystać z lustrzanki pożyczanej, aby móc stworzyć piękne zdjęcia z wakacji.
    Udało mu się zaoszczędzić ok. 600 złotych, które jestem w stanie wydać aktualnie na zakup lustrzanki. Przeglądając różne ogłoszenia i fora, wpadła mi w oko lustrzanka Nikon D3100. Mimo tego, że fotografia, zawsze mnie interesowała, jestem raczej osobą początkującą, amatorem.
    Proszę bardzo Was o pomoc i opinie, czy warto zakupić 10-letni aparat?
    Będę wdzięczna za każdą wiadomość i poświęconą chwilkę!

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Za 600zł kupisz np https://allegro.pl/oferta/nikon-d510...602-9264411554
    problem otwierania się lampy błyskowej to znana przypadłość, można to naprawić często nawet samemu ale nawet jakby całkiem się nie dało otworzyć to i tak nie jest wielka strata, a szybka kosztuje 20zł, wymiana też banalna.
    Ma wady ale zestaw dużo lepszy niż D3100.

  3. #3

    Domyślnie

    Spoko, dzięki za tak szybką odpowiedź
    A co myślisz o tym zestawie, skoro tam cena jest 600 złotych, z uszkodzona lampą, to 630 za sprawny aparat, nie jest podejrzane, może to duży przebieg? Jak mówię, jestem laikiem, a ponoć, kto pyta, nie błądzi :P
    https://www.olx.pl/oferta/aparat-nik...9-IDj85Mr.html

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alekssaa Zobacz posta
    Proszę bardzo Was o pomoc i opinie, czy warto zakupić 10-letni aparat?