Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1

    Domyślnie D750 + SB-700 - Nie widać błysku

    Witajcie

    Posiadam D750 i chciałbym wyzwolić zdalnie poprzez lampę wbudowaną SB-700. Po skonfigurowaniu wg mnie poprawnie (ale jestem początkujący więc mogę się mylić) lampa błyska razem z aparatem tylko.. błysk nie jest widoczny na zdjęciu. Zupełnie tak jakby błysk był chwile po zrobieniu zdjęcia. Próbowałem rożnych konfiguracji. Zmniejszyłem lampę wbudowaną na najniższą moc i zdjęcie jest prawie czarne, a SB-700 mam ustawioną na maksymalną moc. Jak podepnę lampę na aparat lub przez nadajnik/odbiornik lampa śmiga normalnie. Myślę, że błąd leży gdzieś w ustawieniach. Poniżej ostatnia konfiguracja jaką ustawiłem:

    Nikon D750:
    Tryb - preselekcja przysłony A
    Czas synchronizacji błysku 1/200
    Czas migawki błysku 1/60
    Sterowanie lampą wbudowaną - CMD - M - 1/128

    SB-700:
    Remote
    SU-4
    M 1/1

    Zaznaczę, że bawiłem się z różnymi konfiguracjami trybami i czasami, ale mogłem coś przeoczyć

    Z góry dzięki za pomoc

  2. #2

    Domyślnie

    Jeśli na sterowniku CMD jest 1/128 to lampa również błyska z minimalną mocą. Ciężko coś powiedzieć jak się nie widzi zdjęcia.
    Spróbuj zmienić moc błysku na CMD.
    Body kilka słoików i inne graty

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez galowy Zobacz posta
    Jeśli na sterowniku CMD jest 1/128 to lampa również błyska z minimalną mocą. Ciężko coś powiedzieć jak się nie widzi zdjęcia.
    Spróbuj zmienić moc błysku na CMD.